2013. június 28., péntek

Hot Dog kutyák

Kb. egy hónapja bukkantam rá erre a receptre, és azóta már háromszor is el kellett készíteni a gyerekek kívánságának eleget téve. A végeredményt nézve azt hinné az ember, hogy több órát is igénybe vesz az elkészítése. Én magam is nehezen vettem rá magam az első nekifutásra, de szembesülve a recept egyszerűségével és gyorsan elkészíthetőségével, gyakori vacsoravendéggé vált nálunk.  A tejet vízzel helyettesítve tejmentesen is el lehet készíteni és a virsliből, majonézből, ketchupból, mustárból is létezik tejmentes. Sőt, akár tojásmentesen is, hisz a végén a tojás sárga helyett olvasztott margarinnal is le lehet kenni a kutyikat. 
Egyik nap mikor játsziról felérve a kádban áztak a gyerekek összegyúrtam a tésztát. És amíg tartott a pancsi idő, öltözés, fésülködés, meg is kelt a tészta. Utána pedig együtt elkészítettük a kutyusukat. Egy maréknyi tésztát félretettem, hogy a sütésidő alatt, a gyerekek kedvükre gyurmázhassanak vele és ne azt kelljen hallgatnom szüntelenül, hogy "kész van már?" 
Ebből a mennyiségből 6 kutyus készült és egyetlen egy maradt meg reggelire. Másnaposan és hidegen szerintem még finomabb, addigra a mustáros-majonézes-ketchupos krémet teljesen beissza a tészta.


A következő hot dog projekt is tervben van már: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése