2013. január 29., kedd

Farsang


Az idei Farsangra már Loló is tudatosan készül és izgatottan várja. 2 hete kikölcsönöztük Gryllus Maszkabál könyvét, amihez még CD is volt mellékelve. Mondanom sem kell, hogy kenderbe verte a többi 7db kikölcsönzött könyvet. Az egész család életébe belopódzott már a zene, gyakran azon kapjuk magunkat, hogy dúdolásszuk a sorokat. Azt hiszem ez mindent elárul arról, hogy mennyiszer hallgattuk és olvastuk már el. Mikor még tartott a töretlen Graffaló mánia, akkor Lolli kijelentette, hogy Graffaló akar lenni. A jelmezkészítés részletein ebben a hiszemben kezdtünk el gondolkozni. Szerencsére még nem lovaltuk annyira bele magunkat, így nem rázott meg minket a hír, mikor közölte velünk Loló, hogy ő inkább más akar lenni. Rendben! No, és drága fiam, mi szeretnél lenni? Azon ő még gondolkozva, hangzott el a válasz. Némi támpontot adva neki sorolásba kezdtem, de valahogy egyik sem hatotta meg. Ekkor leültettem mellém a gép elé és megmutattam neki a gépemre lementett jelmez ötleteket, meg a CD-re kiírtakat és ezt az albumot. Végül utóbbi helyről sikerült kiválasztania "a jelmezt".  Íme:


Hófehérke lesz a Gyöngyöm :) És az öccse hozzáöltözik törpeként. A drága Mami pedig már meg is horgolta Zéni törpe cipőjét, ami a napokban fog megérkezni. A várost ma bejártam a legkisebbel, hogy beszerezzük a jelmezekhez szükséges anyagokat. Volt olyan persze, amit nem sikerült megvennünk, de szerencsére arra már rá is bukkantam aukciós portálon. 7-én lesz az oviban Farsang, addigra  mindegyik jelmez elkészül, talán még a szülőké is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése