2012. november 5., hétfő

Rossz nap

Lolli elvékonyodott hangon, szenvedő ábrázattal mondta nekem:

"Anya, nézhetünk a Zénóval azért mesét, mert rossz napom van?"

Ja, és hogy egy 4 évesnek miért lehet rossz napja?!  Az Apukája hajnalban ment dolgozni, így az oviba szállítás rám és az öccsére hárult. Aztán mikor reggel szembesültem a zuhogó esővel, valamint mindkét gyermekem édes álmát aludta egészen 8ig, nagyon gyorsan eldöntöttem, hogy 1 nappal megnyújtjuk az őszi a szünetet. Úgy gondoltam, mindenkinek tetszeni fog az ötlet, hogy itthon dorbézolunk még egy napot. Aha, persze! Reggeli után szegeződött nekem a kérdés, hogy mikor indulunk az oviba. Mikor szembesült a 4 éves a ténnyel, hogy sanyarú sorsából fakadóan, itthon kell töltenie a napot, újabb aranyköppel' dobott meg:

"De hát a Márkó, a szerelmem! Hiányzik már, vele akarok lenni!"

Hát, kérem szépen egy 4 évesnek is lehet rossz napja és még szerelmi élete is! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése