2012. augusztus 6., hétfő

Zénó is

Természetesen Zénó is sokat változott az utóbbi időben. Lassan, de biztosan a szókincse is bővül, sőt azt a néhány szót amit használ már össze is kapcsolja, így lesz pl. a "forró étel"-ből "vovvo hámi" vagy az "ott van a tigris"-ből "ottta  tígísz" vagy az "Apa elment dolgozni autóval" "Ápá óto" vagy a "kérek még enni"-ből "míí hámi". Nagyon cuki ahogy beszél, főleg ahogyan férfias hangszínben nyomatékosítja egy-egy szó elejét, aztán meg néha annyira vékonyka hangot hallat, mint egy kisegér. Még mindig nem igazán szeret egyedül játszani, percekre sem, állandóan igényli valakinek a társaságát. Ha nincs más dolgunk éppen és tudunk vele foglalkozni, kenyérre lehet kenni,egyéb esetben meg tör, zúz, felmászik, kinyit, ráugrik, harap, csíp. Ha pedig valamiért rászólunk, bevágja a durcit, ráncolja a homlokát, kezével a szája szélét matatja, nyávog közben és mindezalatt úgy néz, mintha nem akarna észrevenni minket és mintha ő sem lenne ott. Ilyenkor nem szabad hozzá szólni, mert csak olaj a tűzre, hozzányúlni is csak óvatosan lehet megbizonyosodva arról, hogy megengedi. Olyan mint egy kis süni vagy mint egy kaktusz. A családom pedig röhögve mutogat rám, hogy én pontosan ilyen voltam és nesze nekem, jól megkaptam az élettől :D Ez a sünis jellem egy 2 éves dacoló gyereknél sokszor maga a pokol. De jelentem, bírjuk a kiképzést! :)
És persze Zénó fiú továbbra is híres a jó alvókájáról és a feneketlen bendőjéről. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése