2012. augusztus 28., kedd

Döntés

Még az utolsó percekben is kattogott az agyam, hogy miként is legyünk a továbbiakban. A tegnapi szülőin Krisztián benyomásai sem voltak jobbak az enyémnél, így hosszas rágódás, érvek és ellenérvek felsorakoztatása után, megszületett a nagyon fájdalmas döntésünk. Nem megyek idén egyetemre, beiratkozni sem fogok, mivel 2005ben elkezdtem egy szakot az Apáczain. 2 hét után viszont úgy döntöttem, hogy inkább kiélvezem az életet, dolgozok és bulizok. Annyira bohém voltam, hogy nem gondoltam végig vagy jártam utána, hogy hogyan is kéne ezt. Így történt, hogy nem iratkoztam ki, majd további féléveket passzívnak minősítettek nekem. Ennek következtében elúszott 5 félévem az államilag támogatott 12ből. Ha most még kettőt passziváltatnék, rámenne a gatyánk is erre a szakra. Bízom benne, hogy jövőre nem fog 110 ponttal emelkedni a ponthatár, hanem max. 100-zal és akkor felvesznek, újra. Nagyon fáj érte a szívem, vártam és készültem rá, szervezkedtem. Hatalmas lemondás ez most számomra, de amint túlteszem ezen magam, tudom, hogy egy cseppet sem fogom bánni. Nem mellesleg, újabb egy évet tölthetünk el Zénivel itthon. Nem maradok le arról, hogy elkezd folyékonyan beszélni, hogy hogyan tökéletesíti a szobatisztaságát és még ezernyi apró történésről sem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése