2012. július 15., vasárnap

Aktuális

Jól elmaradtam a posztolással, csak úgy futnak el mellettünk a napok. Mondanom sem kell mennyi minden történt velünk az elmúlt hetek alatt. Zénó pl. lassacskán nappalra teljesen szobatiszta lesz és egyre több szót hallat, sőt egyszerű mondatokat is alkot már velük. Loló pedig egyre jobban mélyül el a kiskamaszkorban, szülei legnagyobb örömére.
Tegnap Zénó kritikán alul "teljesített", alig lehetett bírni vele délelőtt, nyűgösködött, hisztik sorát adta elő. Így úgy döntöttem, hogy 10:00 óra ide, 10:00 óra oda, a gyerek aludni megy. Nem is volt ellene kifogása, a tízórait követő mosakodás után bevonult a szobájába és "egyeü" bemászott az ágyába, majd el is aludt, egészen 14:00 óráig. 3 órányi alvása után már nem csak sejtettem, hanem tudtam is, hogy itt valami nem oké. Ahogy felkelt, érezhető is volt, hogy jóformán lángol a teste és csillognak a szemei. A gyanú be is igazolódott: 39.7. Hurrá! :-/ Egy adag lázcsillapító után le is kúszott neki szépen és a kedve is egyre jobb lett. Aztán vártam egyéb tünetekre is, mint köhögés, orrfolyás, kiütések, hasmenés, hányinger, de végül semmi sem párosult hozzá. Most sincs másként, kicsit lázas, de a bágyadtságon kívül -lekopogom- más baja nincs. Remélem, nem is lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése