2012. június 28., csütörtök

Alvás helyett csajos program

Délután ahelyett, hogy Loló aludt volna és én ahelyett, hogy tanultam volna, az ágyon hátradőlve pihegtünk és egy Joy magazint lapozgattunk, amire még hónapokkal ezelőtt tettem szert Joy-napok alkalmával. Végigmustráltuk a ruhákat, cipőket és kiegészítőket. Írtó cuki volt, ahogy az egyes ruhadarabokat nézegeti és éles kritikával bírálja. Ami pl. kék színű volt az esetek többségében ment a veszejtőbe, és persze ami minél színesebb és leginkább rózsaszín, barackszín, piros, lila színekben pompázott, tuti befutó volt. 
Gyerekkoromban nekem az ilyenek kimaradtak, mert inkább autókat tologattam vagy repülőt hajtogattam a cerbonás gabonapelyhes doboz hátuljából az Édesapámmal. Szóval, duplán élveztem a mai csajos programot Lollival, egyfelől azért, mert bepótoltam, amit évekkel ezelőtt kihagytam, másrészt mindezt Lollival tehettem. Nehezen is tudtam meggyőzni őt, hogy most már inkább babázzon, mert vissza kell ülnöm a könyveimhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése