2012. január 2., hétfő

"Leg"


A 2011-es év legemlékezetesebb pillanata idén pont szentestére esett. Egy gyanús "dísz" szemet szúrt nekem a fán, mikor beléptünk az angyalok keze által átvarázsolt nappaliba. Viszont nem volt lehetőségem egyből közelebbről szemügyre venni és inkább a gyerekek örömében fürödtem. Mikor már kicsit lecsillapodott az aprónép az ajándékbontogatás után és figyelmét az új játékra fordították, odaosontam a fához és közelebbről is szemügyre vettem a gyanú tárgyát. Pont mikor leakasztottam a karácsonyfánk ágáról, ért vissza a konyhából Krisztián. Egyből mellém kucorodott a kanapéra és vigyorogva nézett rám. A széles mosolyú biztatás hatására kinyitottam és megláttam egy ékszeres dobozkát. Kezdett elvörösödni a fejem. Nem nem a meglepettségtől vagy az izgalomtól, hanem a dühtől. Igen, a dühtől :( Történt ugyanis, hogy hetekkel ezelőtt megbeszéltük, hogy egymásnak semmi tárgyi ajándékot nem adunk. Én tényleg valami apróságot tettem neki a fa alá, erre ő meg egy ékszert ad nekem? Mindez pár másodperc alatt futott át az agyamon és el is hessegettem a mérgemet, hisz mégis csak a szeretet ünnepe van. Mikor kinyitottam a dobozt még mindig gyanútlan voltam. Örömmel nyugtáztam, hogy a látszat ellenére igenis figyelmes párom van, mert pár hónapja mutogattam egy swarovski-kristályos gyűrűt, hogy mennyire tetszik és bizony igen csak boldog volnék vele. Viszont mivel Krisztián láthatólag nem ezt az érzelmi reakciót várta tőlem, elcsuklott hangon kérdezte, hogy a mellékelt kártyát nem akarom-e elolvasni? Igen, itt azért már leesett a tantusz, ennyire szőke én sem vagyok! Szóval, kinyitottam a kis ajéndékkísérő kártyát és a könnyeim potyogni kezdtek.

Az utunk már közös, a célunk vajon közös-e?
Ha igen, fogadd el tőlem ezt a .....
Tartozzunk össze örökre!
Légy a feleségem!

Aztán miután ő is eleresztett néhány könnycseppet, félve kérdezte meg válasz hiányában, hogyan döntök? Lehet erre nemet mondani? Boldogan ugrottam a nyakába, miközben
IGENt
mondtam neki.

1 megjegyzés:

  1. ez nagyon romantikus! :) megegyszer is gratulalok!
    pszilvi

    VálaszTörlés