2011. december 2., péntek

Adventi naptár




Az utolsó percben, de elkészült. Az ötlet már 1-2 hónapja megfogalmazódott bennem, hogy milyen is legyen majd az adventi naptár, amit a gyerekeknek készítünk. Egy fát szerettem volna, hozzá 24 zsebbel, amik díszeket rejtenek; így karácsonyra a gyerekeknek is lehet egy "saját fájuk" amit ő maguk díszítenek fel. Csupán az volt a kérdés a számomra, hogy miből: dekorgumi, filc vagy karton. Végül utóbbi mellett döntöttem, gondolván ez igényli a legkevesebb időt és anyagi ráfordítást. Milyen meglepő, hogy tévedtem. Filccel sokkal könnyebben, pontosabban gyorsabban haladtam volna kisebb ramazúrival. Arról nem is beszélve, hogy összecsomagolhattam volna karácsony leköszöntével és jövőre újra elővehettük volna. De ugye nyert a karton, így jövőre újra alkothatunk majd.
Krisztiánnal együtt kezdtük el, egyedül folytattam és végül a finisben újra beszállt, amíg a gyerekek lubickoltak este. Mikor már kellőképpen kiáztak, mentem csak értük és eljátszottuk, hogy zörgést hallunk az előszobában. Biztosak voltunk benne, hogy ezek csakis Mikulás manói lehetnek és angyalok. Mikor végeztünk a törölközéssel, szárítkozással meglepetten vettük észre, hogy valóban nálunk jártak, sőt ajándékot is hagytak itt nekünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése