2011. április 1., péntek

Tesó-ügy

Zézé már 4 foggal büszkélkedhet és úton van neki még 2. Nagyon furi nekünk az a "korai" és gyors fognövesztés, hisz Lolónak egyévesen bújt ki az első fogacskája és még mindig nincs kint neki az összes... Súlyban meg lassan utoléri a 10hós öccse a 3éves nővérét, a Kisherceg 9,5kg a Hercegnő meg 12,5kg. Röpke 3kg választja el őket egymástól, mégis úgy emelgeti Loló Zénót, mintha csak egy kenyér lenne.





Továbbra is nagy az imádat közöttük, Lolli részéről is egyre jobban, főleg mióta rájött, hogy Zénó minden csínytevésre vevő. Múlt héten például amíg én mosogattam szétbombázták a szobájukat. De nem is akárhogy, hanem igazi profi módra a legnagyobb egyetértésben és a lehető legcsendesebben. A nagyobbik kiskorú H.L. elkövető elkobozta a polcról a hintőporokat, addig a kisebbik kiskorú H.Z. vádlott leemelte a fiókos szekrény tetejéről a 3 csomag popsitölrőt. H.L. teleszórta a szobát, saját magát és bűntársát a fehér porral, H.Z. pedig gondosan, egyenként kiszedegetve a popsitörlőket, beborította azokkal az egész szobát. A helyszínelés során megállapították hogy a szoba egyetlen zuga sem maradt érintetlenül, minden részén fehér por volt található. Az elkövetőket levetkőztették majd lezuhanyozták őket, még a kicsomagolásuk során felfigyeltek a gyanús helyeken (fütyi, lábujjköz) megbújó porszemekre. A kiskorú bűnözőket átadták az Édesapának, hogy az ítélkezzék felettük :)




Tegnap is újabb garázdaságon kaptam őket. Mikor bejöttem az erkélyről a teregetés végeztével a fürdőben találtam őket, pucéran. Lolli épp próbált Zénónak segíteni belemászni a kádba, Zénó meg visongatott közben, jó mókának tűnt neki. Pipa lettem, mert ahhoz még nincs ennyire jó idő, hogy pucérkodjanak, de még pipább lettem amikor megláttam a konyhában a kiskádat és nagy tócsákat a parkettán. És hogy mi/milyen voltam amikor rájöttem, hogy azok a tócsák nem is víz származékai hanem a 100% narancsléjé.... Hm... Mondtam szépeket. Szóval teljes az egyetértés közöttük, ha valami rosszban sántikálnak. Már most. Mi lesz itt később? Amúgy meg titkon rém büszke vagyok rájuk, hogy ilyen kis találékonyak, életrevaló kis csibészek, pont mint én voltam gyerekkoromban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése