2010. december 9., csütörtök

Postások RULEZ!

Postás-"őrület" van nálunk, Lolli és az én részemről egyaránt. Mivel elköltöztünk "új" Postás kézbesít nekünk. Első találkozástól kezdve imádom! Egy 50'es évei elején járó kicsit köpcös, de végtelen kedves, jóindulatú emberről van szó. Ha kicsit vastag levelem jön akár ajánlva, akár nem, akkor is felcammog vele a 2. emeltre. Sőt, amíg nem volt kint a nevünk se a postaládán se az ajtón, ő irányítgatta hozzánk a csomag-kézbesítőket, hogy ugyan már ne vigyék be a központba, hozzák csak fel ide nekem a csomagot. És ha ez még nem lenne elég, a gyerekeket első perctől kezdve szereti, mindig leáll beszélgetni Lollival és Öcsit sem kíméli pár kedves gügyögéstől. Mindenkinek ilyen Postást kívánok.
Na, és Lolli :) Nála meg tombol a Postás Pat őrület. Kibővítettük a mesetárat (jelenleg: Ludovik a kismackó, Postás Pat) A Mikulás most meg is ajándékozta Lolót egy Postás Pat DVD-vel, 4 kis epizód van rajta. Nagyon kedves kis mese, én is szeretem, én is szívesen nézem Lolóval. Életszerű, az ő korának megfelelő, nincsenek benne gyagya monológok. Sajnos a hazai felhozatal elég gyér Postás Pat-et illetően, 4 DVD van forgalomban plusz egy 25 perces karácsonyi mese kering itt az interneten, meg 3-4könyv kapható. Egyet sikerült is beszereznem jó öreg Teszvesz barátom segítségével, amit majd az angyalok fognak a fánk alá tenni. :) Szóval Lollinál hatványozottan is előtérbe kerültek most a Postások.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése