2011. június 7., kedd

Non plus ultra

Legalább is remélem, hogy ez a vég és nincs tovább Zénó fülét illetően Alig telt el 2 hét a legutóbbi fülgyulladása óta és szombaton a pénteki orrfolyást követve váladékozni kezdett a füle, majd vasárnap tetézett ez a szem váladékozásával is. Elegem lett, bedühödtem és hétfőn délelőtt elvittem a legközelebbi magánrendelésre. Az orvos még meg sem nézte és máris mondta, hogy nagyon beteg ez a gyerek. Én meg nem tudtam, hogy sírjak vagy dühömben átvágtázzak a kórházba a fül-orr-gégészetre! A mostani a 6. vagy a 7. fülgyulladása 1 év alatt, igazából már számolni sem bírom, az is elképzelhető, hogy már túl vagyunk a 7-en is rég. Az orvos szerint, egyszer sem lett normálisan kikezelve Zénó füle, folyton felülfertőződött és ha egyszer is normális orrcsöppöt kapott volna, elkerülhető lett volna a sok fülgyulladás. Jelentem egyszer sem kaptunk orrcsöppöt, max. a fülére fülcsöppöt, néha. Így maradt a házi patikánkban fellelhető sterimar és nasivin.
Ennyire még nem volt oda egyik fülgyulladása miatt sem és ilyen rövid idő sem telt el még kettő között. Nyílván ezért is viselte meg ennyire. Naphosszat sírdogált, nyűglődött. Hol a szemét, hol az orrát dörzsölte, hol meg ráhajtotta a fejét vmi puhára, hogy melegítse a fülét. Az étvágya csapnivaló volt és ezzel a legnagyobb gond az, hogy étkezés közben kell beadni neki a cataflam cseppeket... Nem volt egyszerű, no.
Ma már sokkal jobb volt a hangulata és délután végre aludt egy szokásos 3órásat :) Remélem, hamarosan a múlté lesz ez a fül-mizéria!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése