2011. június 12., vasárnap

A mai délutánt hirtelen felindulásból a Duna partján ütöttük el. Remek választás volt, a gyerekek nagyon élvezték és mi felnőttek sem panaszkodtunk :) Vittünk plédet, elemózsiát meg az autóban fellelhető ide alkalmas játékokat, no meg váltóruhákat előre gondolkozva.

Klassz helyet találtunk, mert sok apró öböl volt, ahol a gyerekek biztonsággal tapicskolhattak a vízben, nem kellett árgus szemekkel őriznünk őket. Zénót eleinte teljesen hidegen hagyta a víz, a kavicsokkal volt elfoglalva meg egy nála kétszer nagyobb bottal. Így történt, hogy én még napozni is tudtam nyugodtan, amíg a Fiatalember elmolyolt mellettem.

Lolli meg ez idő alatt az apjával halakra vadászott a homokozóvödrökkel -hittem én. Mikor felültem és rájuk néztem, csak azt láttam, hogy lázasan átalakítják a fél partot :) Chris figyelmét nem egyszer fel kellett hívnom arra a jelenségre, hogy gyerek megunta, otthagyta és ő maga meg egyedül maradt a vödrökkel.

Aztán később a "halásztó" helyszínét átépítették pancsolóvá, pár centis mélységű langyos vízzel feltöltve. Itt aztán végre dagonyázhattak :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése