2010. március 29., hétfő

Csavarogtunk

Azon az ominózus napon, amikor bebuszoztunk a belvárosba a tervezettekkel ellentétben, 12 helyett 15kor indultunk haza. Annyira jól éreztük magunkat Orsival, hogy nem akartunk elválni egymástól. Még tovább is zsibbasztottuk volna, ha nem kellett volna délután dolgozni mennie. Miután beértünk a busszal, a Radó-szigeten találkoztunk Orsival, ahol is jól megtömtük a kacsákat és egy kicsit magunkat is a friss kenyérrel.




Aztán hónunk alá kaptuk a várost, Lollinak turiztunk ruhákat, magunkat megajándékoztuk 2-2pár cipővel, nézelődtünk a butikokban, beiktattunk egy játszóterezést is, segítettünk Orsinak egy-két oviba uszis szórólapot elvinni, közben meglátogattuk az önkormányzatot is a pályázatunkkal. Lolli hol sétált, hol a kocsiban ült, hol Orsival cipeltette magát. Végül 15órakor elköszöntünk egymástól és buszra pattantunk Lolóval. A második megállónál már el is aludt és csak itthon ébredt rá másfél órájára.


Mikor hazafelé jövet leszálltunk a buszról,a buszmegállóban "elhagytam" a könyvünket. Egy darabig leskelődtem, de nem jött senki, így hát hazaindultam Lollival. Remélem valaki nagyon örült neki és majd ő is "elhagyja"

Egyébként látszik mennyire régen buszoztam már. Elfelejtettem, hogy miért nem szabad reggel utazni. Bár, igaz az iskolás csúcsforgalmat elhagytuk, de helyette megkaptuk az nyugdíjas csúcsot Háááát, lehet jobb ha nem is részletezem. Mindenesetre a best az volt, amikor a velünk szembenülő nő mindenféle előzmény, megszólítás nélkül fennhangon mondja nekem, hogy "megfázik a baba lába". A baba -esetünkben Lolli- lába, ahogy ült a babakocsiban és felcsúszott picit a nadrágja, kilátszódott. Csak annyit tudtam rá mondani, hogy " a buszon?" . Ráadásul hozzáteszem, hogy hiába volt még csak 9 óra akkor, már nagyon meleg, igazi tavaszi idő volt, a buszon érzékelhető hőmérsékletről már nem is beszélve. broáf Egyébként ez a kedves hölgy volt az a személy is, aki noha látta, hogy mi is leszállni készülünk, elénk állt és persze hogy nem segített leszedni a babakocsit a buszról. No comment!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése