2011. május 24., kedd

Medrano cirkusz

Tegnap este hátrahagyva Zénót, elmentünk a Győrben állomásozó Medrano cirkusz műsorát megtekinteni. Csupa jókat olvastam róla. Elhaladva mellettük kívülről is látszott, hogy nem egy lepukkant cirkuszról van szó, első osztályú kocsikban utaztak az állatokkal együtt. Az állatok is ápoltnak és egészségesnek tűntek.
Loló nagyon izgatott volt, indulás előtt teletömte a zsebeit az itthon fellelhető állathaddal; jött velünk zsiráf, teve, elefánt, zebra, oroszlán, ló és majom is. :)
Bevallom nekem csalódás volt, látszott mindenkin, hogy már fejben nem az előadáson van, igazolta ezt az is, hogy mikor kiléptünk a sátorból a fél cirkusz már össze volt csomagolva, lévén ez volt az utolsó előadásuk. Az egész számomra kész káosz és rohanás volt. Gyorsan váltakoztak az előadások, mire elkezdtük volna élvezni, jött egy másik. Az sem tetszett túlságosan, hogy hatalmas lehúzás volt az egész. Kezdődött jegyárakkal, de ezt még lenyeli az ember "egyszer élünk" alapon. Szünet alatt bemondták, hogy van lehetőség a művészbejárón át kimenni az állatokhoz megnézni őket meg simogatni. Mindenki egyből fölállt és ment kifelé, aztán észrevettük, hogy az emberek 2/3 szállingózik visszafelé. Hát, persze! Még ezért is fizetni kellett, 800/fő. Volt egy kölyökoroszlán is, akit egész előadás alatt cipeltek a nézőtéren, beletették a kiszemelt ölébe, majd gyorsan lefotózták, aztán közölték, hogy 2500 ft lesz a 9x13as kép, 3500 meg a A/4. Így van nekünk is Lolóról meg a kisoroszlánról egy gyatra minőségű kisképünk, amin Loló menekül az oroszlán elől :D
Én a legjobban a motorosokat és zsonglőröket élveztem, az állatoknál minden alkalommal összeszorult a gyomrom, tudniillik én cirkuszellenes vagyok. Szentül hangoztattam mindig is, hogy az én gyerekeim soha nem mennek cirkuszba és tessék. Én többet biztos nem megyek cirkuszba, továbbra is úgy gondolom, hogy állatkínzás ami ott folyik, csak szelídebb formában. Hiába voltak ápoltak az állatok, hiába látszott, hogy szeretik őket, akkor is.
Na, de ez én vagyok. Loló élvezte és ez a lényeg :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése