2011. május 19., csütörtök

Az én hősöm - 3 évesen 8km bringaút

Ma a belvárosba kerekeztem a gyerekekkel. Eredetileg úgy volt, hogy Zé a hátamon fog utazni, Loló meg mögöttem az ülésben, ahogy szoktam velük. Aztán reggel támadt egy kósza ötletem, mi lenne ha Loló külön bringán jönne és Zé meg nem a hátamon, hanem
mögöttem csücsülne. Hát, így tettünk, úgyhogy a kisasszony velem egyetemben 9.00kor bringára pattant és bekerekeztünk a belvárosba a Bisinger sétányon lévő játszira. Ez egészen pontosan 2.7km. Aztán a játszin hatalmasat játszottunk rohangáltunk, majd miután megérkezett hozzánk Orsi, tovább mentünk a Virágpiacra, ami még 1km. S aztán visszafelé újra ez a táv.
Loló végig hajtotta a Pukyt és döbbenet, hogy milyen ügyesen jött végig: megállt, félreállt ha kellett, körülnézett, figyelte a lámpát, zebrát. Olyan büszke vagyok rá :)
Egyet sajnálok csak, hogy nem csináltam fotót. Hátán HajtkaMT-ben hápival, bukóval a fején tepert a kis 90cm-jével és majd' mindenkinek volt egy-két kedves szava hozzá, hogy milyen ügyes vagy egyszerűen csak rámosolygott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése