2009. április 28., kedd

Egyik napról a másikra

A lányom okos! :)
Elképesztő milyen rohamosan okosodik egyik napról a másikra úgy, hogy én jóformán észre sem veszem az átmenetet... Az úgy volt, hogy tegnap kijött utánam a konyhába. Mikor megfordultam észrevettem, hogy a zoknija a kezében van, így hát leguggoltam, az ölembe ültettem és felvettük a zoknit. Aztán észrevettem, hogy a másik lábán sincsen zokni.
A: -Lolli hol van a zoknid? Hol van a másik zoknid?
L: mutat a szobába
A: - A szobában van? Akkor hozd ide légy szíves a zoknidat!
L: rohan a szobába, megkeresi a zoknit és kihozza

Ilyet tegnapelőtt még nem tudott, és tegnap meg már tud. Hihetetlen!
Persze, eddig is beszéltem hozzá úgy mintha megértené, de nem nagyon reagált rá. És most meg E pillanattól kezdve mindent megért és cselekszik is ennek megfelelően
Olyan büszke vagyok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése