2011. február 9., szerda

Mit vétettünk?

Az elmúlt napokban, hetekben elég sok minden végig ment rajtunk, volt itt hányás, magas láz, hasmenés, fülgyulladás fülvérzéssel, enyhe égési sérülés, orrfújás.

Hányás és a magas láz (39.6) elszenvedője Lolli volt, szerencsére egy nap alatt lecsengett és már csak találgatunk, hogy egy éttermi gyomorrontás vagy egy vírus áldozata volt-e. Mindenesetre szerencsére már a múlté. Helyette sikerült nagyon csúnyán megégetnie a karját a forró tepsivel egy véletlen baleset következményeként. De pár mintás ragtapival egy kis mosolyt lehetett csalni az arcára.

A fülgyulladással meg legkisebb harcosunk szállt szembe. Pont egy hete, szerdán reggel, mikor mentem be a szobájukba az első amit megláttam, hogy véres Zénó ágya, a pizsije, hálózsákja. Ekkor még fogalmam sem volt, honnan, miért, egyáltalán mi történt. Aztán ahogy felemeltem láttam a fülét, ami elég ronda és ijesztő volt. És hogy nem ájultam el ott helyben a sokktól, egyedül annak volt köszönhető, hogy Zénó láztalan és vidám volt, a füle egyáltalán nem volt érzékeny még nyomásra sem. Amilyen gyorsan csak lehetett összevakartam magunkat meg rengeteg holmit még pluszban (ja, mert persze hogy mindez Klub napon történik) és futottunk a házi orvoshoz. Ahol türelmesen vártunk és mikor bejutottunk a Dr.nő hátra is lépett kettőt és közölte, hogy most azonnal Fül-orr-gége, ő hozzá sem nyúl Zénó füléhez. Így is tettünk, de előtte még bezúgtunk gyorsan a belvárosba leszállítani a hordozókat, hogy a Lányok nélkülünk is tudják vinni a Klubot. A Fülészeten megnézték Zézé fülét: középfülgyulladás. Kapott antibiotikumot, aztán vettünk neki fülmelegítő sapit meg lámpáztuk itthon. Pontosabban még mindig, mert az 1hetes kontroll után kiderült, hogy még mindig nem oké a füle, így jövő héten ismét várnak minket.
Aznap estére már ilyen "szép" volt. Lehet sejteni, hogy reggel hogy nézhetett ki :(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése