2010. december 6., hétfő

Idén sem ússzuk meg

Idén sem ússzuk meg a meghűléses időszakot orrfolyás, krákogás és láz nélkül. Tegnapelőtt kezdődött, akkor még csak a legkisebb köhintett egy-kettőt, de éjszaka már a sok sírdogálós ébredés után látszott, hogy itt valami komolyabbról lesz szó. Reggel el is mentünk a házi orvoshoz, eddigre már Lolli és az én zsebemnek is nélkülözhetetlen lakója lett a zsebkendő. A "diagnózis" szerint "csak" egy megfázás, de ehhez képest elég rendesen padlóra vágott minket. Legjobban a Kispasink szenved Tőle, nem csoda, hisz ő az akinek megállás nélkül folyik az orra, nagyon csúnyán köhög és melléjük még láz is párosul. Tegnap éjjel tetőztünk, legalábbis remélem, hogy ennél rosszabb már nem lesz. Egy ujjamon meg tudom számolni, hogy hány órát aludtam az éjjel összesen. Lázcsillapítót is kapott valamikor 3körül Zénó, mert nagyon felszökött neki egyik pillanatról a másikra 38.9re.
Ma sem tudtam lejjebb tornázni a lázát, mint 38.2. Egész nap rajtam csüng Édesem, alig eszik-iszik. Szerencsére Lolli és én eddig láztalanok vagyunk és a torkunk sem fáj.
Reméljük a legjobbakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése