2010. október 12., kedd

4 hónapos


A 4 hónapos Kisherceg múlt hét csütörtökön ismét kapott oltást és a mérlegelésen kiderült, hogy fogyott. Sejtettem, hogy valami nem oké, mert egyre nyugtalanabb volt, az éjjelek egyre katasztrofálisabbak lettek, a bőre is elkezdett érdessé válni, lettek pattijai és sokat sírdogált. Szó mi szó, kapott pótlást a Gyöngyöm, HA-s jelzésű tápszert. Először nagyon nem tetszett neki, fintorgott, kiköpte; de végül csak megitta Aranyom... Aztán a kezdeti mosolyom hamar eltűnt és helyette zokogni kezdtem, miközben itta élete első tápszerét és csak meresztette rám a gomb-szemeit, hogy "ez meg a sz_rral itat engem?" Nagyon el voltam keseredve, hisz annyira de annyira szerettem volna Zét legalább 6hós koráig kizárólag szoptatni... De még mindig nem adtam fel. Ha lecsengett a lakáseladás-költözés kálváriája, azon leszünk, hogy kiiktassuk a tápszert az életünkből. Nem könnyű, de nem is lehetetlen dolog...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése