2010. április 13., kedd

Tejterhelés

Túl vagyunk rajta, részben.
Először bekente Lolli arcát és kezét az asszisztens, majd reakció hiányában én folytattam 15percenként a terhelést először tejjel, amit Lolli utált, aztán meg jöttek az édességek, mint krémtúró, joghurt, tejszelet, túrórudi... A legjobban a krémtúró ízlett neki, nem hazudok, 13mp alatt betömte 8:30-12:30 voltunk ott, addig folyamatosan ment a terhelés hasmenés, bőrpír és bármi más tünet nélkül. Úgy jöttünk el onnan, hogyha a napok folyamán jelentkeznének a tünetek, menjünk el a házi orvoshoz aki ad róla papírt, majd ezzel menjünk vissza hozzájuk május végén.
Az az igazság, hogy nem tudom mit gondoljak. Azt hittem, hogy már az első korty tej után előjönnek Lolón a csalánkiütések, ehhez képest egy raklap tejterméket megevett minden gond nélkül. Sokat gondolkoztam a terhelés alatt és most itthon is, hogy valóban tejérzékeny-e Lolli vagy valami más okozta/okozza nála a hasmenést, csalánkiütést. És nem tudom és nagyon remélem, hogy ki fogjuk deríteni mi ez az egész a kis testében.
Persze késleltett reakció még mindig felléphet nála, csak akkor azt nem értem, hogy pl. amikor a kedves házi orvosunk (tejszármazékos) ropit adott Lollinak miért volt utána csalánkiütéses és miért ment a hasa.
Na, szó mi szó, most várunk, hogy hogyan reagál erre a bevitt tejmenyiségre Loli szervezete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése