2010. április 25., vasárnap

Tejterhelés otthon, szobatisztaság

Mivel Lolli heves reakcióktól mentesen fogadta be a tejszármazékot tartalmazó ételek, abbahagytam az összetevők bújását. Kb. másfél napig tartott, aztán elkezdett mindenféle átmenet nélkül hurutosan köhögni és orrot folyatni. Már nem vagyok benne annyira biztos, hogy valóban a tej okozta, de mindenesetre visszatértünk a szigorú tejmentes diétánkhoz mindaddig amíg meg nem gyógyul. Ha újra makk-egészséges lesz, akkor újfent elkezdjük az itthoni terhelést és meglátjuk mi sül ki belőle. Ha visszatér a hurutos köhögés és az orrfolyás, akkor egyértelmű lesz, hogy valóban a tej okozta, ha pedig nem akkor örülhetünk. Bevallom őszintén, hogy csak 2-3 napig tartott a "tejes" élet, de nagyon hozzá tudtam szokni és nem kis nehézség volt újra diétásan étkeztetni Lollit. Gondolok itt arra, hogy kis barátaival bátran ehette a bármilyen ropit, nem kellett körbejárnunk az egész várost egy nyalat fagyiért, ehettük bátran kunyizó-Lolli előtt a kedvenc majonézünket és még sorolhatnám.
Úgy tűnik most már csak-csak kimászunk ebből a takonykórból, éjjel már alszik, csak egyszer kel "tejciért", délután is tud aludni, nem köhögi fel magát; orrot sem szívunk már, csak törölgetünk. Remélem gyorsan túl leszünk ezen is.

Ja, és persze rávettem magamat hogy elkezdjük a szobatisztaságra nevelést. Fő oka az volt, hogy nem akartam letörni Lolli lelkesedését. Történt, hogy valamelyik nap nem sokkal pancsi előtt érkezett a csomag a pelusba, így már nem adtam rá újat és pucér-popóval várta az est fénypontját. Lényeg a lényeg, hogy szólt hogy pisi lesz, kivárta a bili behozatalát, ráült, produkált, törölt, lehúzta, kezet mosott. Mint a nagyok! Gyorsan félre is tettem lusta énemet és megbeszéltem magammal, hogy holnaptól nincs itthon pelus csak alváshoz. Nagyon szépen működött, már arra sem kellett figyelmeztetni, hogy párnára/szőnyegre/akármire üljön, csak ne a hideg padlóra az egy szál bugyijában. Nem egyszer a kiszemelt áldozat Hápi lett.


Szóval nagyon ügyesen haladtunk a dologgal, "baleset" csak az etetőszékben ért minket. De most hogy beteg, visszakerült rá a pelus. Majd ha meggyógyult, akkor újra és remélem hasonló lelkesedéssel kezdünk el szobatisztázódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése