2010. április 27., kedd

Státusz

Tegnap voltunk Lollival védőnőnél 2 éves státusz vizsgálaton. Számbéli adatok alapján Lollit a következőképpen lehetne jellemezni:
  • 11kg
  • 82,5cm
  • 10db fog
  • mellkaskörfogat: 48cm
  • fejkörfogat: 46cm
Egy csomó kérdés érkezett hozzám, miközben x-elgetett Natália. Nem győzött közben csodálkozni, nem igazán értettem miért. Például, elérkeztünk az étkezés kérdésekhez és mondtam hogy Lolli önállóan eszik kanállal, villával; kikerekedtek a szemei. Szerintem a legtöbb 2 évesnek ez simán megy, na de mindegy! A vizsgálat végére azt mondta, hogy Lolli értelmi és érzelmi tulajdonságai jobban fejlettek az átlagnál, 2.5-3 éves gyerek szintjén van. Ha ő mondja...

Mindenestre tényleg Lolli a legszebb, legokosabb, legimádnivalóbb, legaranyosabb kiscsaj az egész világon

Amúgy a beszédét illetően tényleg rohamosan halad előre. Mondatokban beszél, sokszor rukkol elő új szavakkal amiken csak ámulunk, hogy ezt meg honnan vette. Tegnap pl. amikor felkelt és kijött hozzám a nappaliba, én épp a gép előtt ültem. Lecsücsült a kanapéra, kezébe vette a könyvét, majd így szólt "Negépezz'! Gyere Danit olvasni!"
De a kedvenc szavaink, amiket tőle hallunk a " Köszi! Bocsi! "Sziattok! "Nagyon kis illedelmes lett, pedig nem gyúrtam külön erre, úgy látszik én is az vagyok és így eltanulta tőlem Mindig megköszöni ha leteszem elé kaját, ha adok neki valamit, stb...

2 évesen elkezdett félni a motoroktól és az autóktól, de közben meg imádja is őket. Szóval elég skizofrén érzéseket táplál eme járművek iránt. Ha meghallja vagy látja őket hozzá közelíteni , csimpaszkodik belém és mondja, hogy "Gyosan, gyosan!" (=menjünk innen vagy vegyem fel) De már azt is megtanulta,hogy "Nem bánt, csak hangos!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése