2010. március 12., péntek

Terhesen is...

hordozok, ill. hordoznék ha Lolli hagyná. Ha meglátja a Manducát, mondja hogy nem és már sír is. De miután csakazértis' feldobom a hátamra, semmi baja. Szóval azért ha a szükség úgy hozza igenis röpül a lelkem a hátamra.






Így történt ez szerdán is, amikor is könyvtárba mentünk. Mindenképpen el akarok pár könyvet olvasni egy ovilátogatás előtt (erről majd később bővebben). Ha már ott jártunk a felnőtt könyvtárban, gondoltam leviszem Lollit a gyerekkönyvtárba. Mikor mondtam neki, nagyon fellelkesült, alig várta hogy leérjünk a "ejek övtárba" és nem igen moccant onnan. Megkérdeztem a könyvtáros hölgytől, hogy az én olvasójegyemmel is kölcsönözhetünk-e. Igen, de Lollit is beírathatom. Naná hogy! Így történt hogy Lolli szeret tett egy babaolvasó jegyre. Kb. egy órát töltöttünk el ott. Amíg én böngésztem a könyveket, Lolli lecsücsült egy kisméretű könyvekkel megrakott láda elé egy puffra és olvasgatott.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése