2010. március 12., péntek

Tejallergia

Lassan itt van Loló 2. születésnapja, úgyhogy a gasztroenterológiai látogatásunk is közeleg. Mivel tudom, hogy elég nagy a várakozási idő, így már kértem időpontot pár hete. Április 13-án reggel várnak minket a tejterhelésre. Vinnünk kell magunkkal Lolli félnapos ételellátmányán kívül, 2dl tejet, kakaóport (ha nem inná meg a tejet), 4féle tejterméket. Már ez is egy kicsit meghökkentő nekem, hogy nekünk kell ezeket bevinni, de annyira nem is bánom, mert így legalább én felügyelhetem, hogy mit egyen. Mondta az asszisztens, hogy ez egy bő fél, egész napos procedúra lesz, készüljünk rá. Nagy meglepetés nem ért, mert Réka blogján már olvastam róla, hogyan zajlik a dolog. Plusz párszor már megfordultunk Lolóval a gastron és nem egyszer láttuk a folyosón várakozó szülőket és a "terhelt" gyereküket. Igen a folyóson! Na, ez az ami aggaszt. Nem az osztályon végzik, hanem az ambulancián, ami egy viszonylag hosszú folyosó ahol a gyermek gastro mellett még megtalálható gyermek fül-orr-gége-, gyermek szemészeti-, gyermek kardiológiai ambulancia, meg még egy pár, sőt a felnőtt ortopédiai is (ahol csupa idős ember szokott várakozni, azok a tipikus "csipkedős nyanyák"). Mondanom sem kell, hogy mindig tömve szokott lenni, nincs elég ülőhely, egyáltalán elég hely sincs a tisztes intim szféra mértékének betartására. Mindezt majd a jó kis influenzás időszakban vár ránk kettőnkre, Lollira és rám, mert eljönni velünk senki sem tud. Hát, mit mondjak nagyon várom már, főleg ha belegondolok, hogy akkor már 31hetes terhes leszek. Nem értem miért nem lehet ezt az egészet az osztályon nyugodt körülmények között lerendezni. Még abban reménykedem, hogy jó idő lesz és akkor legalább kint tudunk Lollival várakozni 2 adag tej megivása között.

És mivel már betölti a 2. amikor megyünk, előre kértem az Egészségpénztártól 3db formanyomtatványt (2 kéne de a segítőkész ügyintéző nő azt mondta legyen 3 biztos ami biztos), ami az emelt családi pótlék igényléshez kell. Jól fog jönni, mert pl. a 600Ftos rizstej , 350Ftos növényi tejszín és egyebek vásárlása elég megterhelő. Jó hír, hogy legalább ezzel majd jogosultak leszünk még pártámogatásra. Legalább minden héten vonatozhatunk anyuékhoz. Öröm az ürömben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése