2010. március 29., hétfő

Születésnapra hangolódva

Nem hazudtoltuk meg magunkat, minden az utolsó napokra marad hiába tudjuk már hónapok óta mit fog kapni Lolli Mindenesetre én hétvégén teleírtam a határidőnaplómat, hogy átlássam ezt a hetet. Ma meg is ejtettük Lollival a nagybevásárlást már csak a henteshez kell majd elmenni csütörtökön reggel. Tegnap amíg a tutya szépült, én elgurultam venni lufikat és papírtányért (nem vagyok hajlandó tizenx ember után a 3 fogásnyi étkészletet suvikszolni) meg fa játékételt a kiskonyhához. Ja, és ma hazafelé jövet még megálltunk a Mül.erben, ahol tudtam venni nagyon jó áron írtó cuki szintén fából készült tortát, amit lehet szeletelni és díszíteni tetszés szerint. 11kor már itthon is voltunk, gyorsan kirámoltam a 8 táskát, addig Loló megetette magát, majd futottunk a védőnőhöz, onnan a gyógyszertárba, majd vissza haza. Lollit bedobtam a hintába és nekiálltam főzni, hogy ne legyen már rá gondom ma és holnap. Loló kegyes volt hozzám, mert bő 2 órán át húzta a lóbőrt, így rendet is tudtam rakni itthon és megcsinálni a szokásos mindennapi házi munkát. Szóval ma nagyon jól vizsgáztam az elintézni valókból. A holnapi nap is hasonló lesz. Délelőtt be kell mennünk önkormányzatra a pályázatunk miatt, majd könyvtárba és egy ismerősünkhöz, délután meg megyek majd az orvoshoz. A szerdát hagytam meg nyugis itthonmaradós-takarítgatós napnak és a csütörtök meg a péntek már a szombatra készülődés jegyében fog eltelni. Csupa olyan étek lesz majd szombaton amit pénteken el tudok készíteni, így a szombat már tényleg Lolli szülinapjáról szólhat. Kizárólag olyan tejmentes ételek lesznek amikből Loló ehet és mindenkit megkértem, hogy ha hozni szeretne bármilyen ételt, akkor csak olyat amiből ehet Lolli. Nem akarom, hogy ezen a napon is sóvárogjon és folyton nemet kelljen mondanunk neki és elmagyarázni hogy miért nem. Nem, ezt nem akarom!

Az idei ajándékok finanszírozása afféle összedobjuk elven valósul meg. Mindenki bedobott a közösbe és ebből meg tudjuk csinálni a kiskonyhát és tudtunk venni kiegészítőket hozzá, meg tudtuk rendelni a kisbicót és tudtunk venni még egy hőn áhított ugráló csacsit is.
Egyedül a kiskonyha várat még magára, de ma leszabatta Chris az anyagot hozzá, holnap még fut egy kört a bútorkellékesnél és remélem szerdán már neki is tud állni.


A kis bicikli színe miatt sokáig ment a huzavona, nem tudtuk eldönteni, hogy piros-sárga vagy rózsaszín legyen. Mire végre sikerült letenni a voksot előbbi mellett, hívott minket a rendelésünk leadása után a mamazóna üzletvezetője, hogy nem akarunk-e inkább rózsaszínt, mert az most olcsóbb. Na bumm, ezért agyaltunk ennyit rajta. Szóval Lolli bringája rózsaszín leszÉs ugyebár említettem még régebben, hogy fa bringát szerettünk volna és hogy kicsit csalódottak vagyunk. Most már tökre nem így látjuk, mint kiderült azoknak pl. nincs akkora hajlásszöge és volt szerencsém egy ilyennel élőben találkozni a játszin amit a ksifiú még csak pár hete használt mégis már szálkák álltak ki belőle, a felső faréteg pattogott le. Aztányoutube-on láttunk egy videót egy 19 hónapos szelíd motorosról és teljesen beleszerettünk a Pukyba Már alig várjuk, hogy megérkezzen, szombaton hozzák majd anyuék magukkal megspórolva így a pk.-t. Egyébként a bejegyzés írása közben Lolli itt csücsül mellettem és olvas, de meglátta a bicikli képét és teljesen be van sózva, hogy neki is kell ilyen. Ha tudná!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése