2010. március 12., péntek

Hahó, Öcsi!

Akinek a cím alapján nem ugrana be semmi, egy kis segítség. Imádom az Öcsi-filmeket. Amikor először láttam, olyan 10 éves koromban kb., elhatároztam ha fiam lesz, akkor ilyen lesz és Öcsinek fogjuk hívni. Utóbbival nincs is gond, már Lolli is tudja, hogy a pocakban Öcsi-Baba lakik. Ha valakinek megvan DVD ne szégyenlősködjön kölcsön adni nekem
Öcsi nagyon energikus és rengeteget csuklik, tegnap több mint 2 órán keresztül művelte a rekeszizmai edzését. Nagyon tetszik ahogy hullámzik a hasam, Lollinál a csuklás valahogy teljesen kimaradt, mert nagyon sunyin csinálta, sosem vettem észre. Egyre nagyobb a lakhelye is, esténként már-már fájdalmasan húzódik a bőröm, feszül. Jajj nekem, terhességi csíkok! Egyébként nagyon jól érzi magát és én is vele, de már nagyon várom, hogy megérkezzen. Pedig hol van még június!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése