2010. február 26., péntek

El is aludt?

Kérdezte tőlem tegnap este Chris, mikor pár percre rá hogy bementünk Lolcsival a szobájába aludni, jöttem is kifelé. Én meg büszkén és mámor ittasan mondtam, hogy "Igen!!!"és lobogtattam a könyvet a kezemben, hogy nem is volt alkalmam (hinta lökdösés közben) olvasni. Nem hinném, hogy lezárult volna a "nehezenTudokElaludni-időszak", inkább csak arról lehetett szó, hogy tegnap reggel 8-11:30ig, majd fél óra(!!!) alvás után 15:00-18:30ig levegőn volt Lolli.
Most, hogy ebéd után mentünk aludni, előtte adtam neki 15Ch-s Chamomillaból 5 golyót. A szokásos egymás mellé fekszünk módon pár perc alatt kinyúlt. Nem tudom, hogy emiatt vagy azért mert nem aludta át az éjszakát, egyszer kelt és mert 6kor már kinyíltak végérvényesen a szemei. Mindenesetre örülök nagyon! Ja, és ma reggel peluscsere közben láttam újabb két fehér kis jövevényt, ezúttal a felső szemfogak törtek át és látszanak a hegyeik. Hurrá! Lehet, hogy emiatt aludt el könnyedén este és most délben. Nem tudom. Mindenesetre pár napig Chamomillazunk, aztán meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése