2010. február 10., szerda

Az este

... az megint kritikán aluli volt. Ebéd után Loló egész nagyot aludt kb. 2 órát és pikk-pak álomba is szenderült a hintában. Nagyon boldog voltam, bele is törődtem, hogy Lolli új heppje a hintában elalvás. Ám legyen, ha neki így jó!Este a megszokottnál később 19:30 helyett 20:30kor mentünk pancsizni, hisz reggel sokáig (9:15ig) aludt és délután a szokásos 13:00 helyett 15:00kor ébredt fel. Ahogy végeztünk jöttünk a szobájába, elbúcsúztunk előtte Apától ahogy szoktuk, utána egyből bele is tettem a hintába és odaadtam neki az esti tejcijét. Én leterítettem egy plédet magamnak a földre és azon nyúltam el, s úgy löktem közben-közben Lollit. Egy hangja sem volt, némán csücsült a hintában, néha dudózgatott, néha csak pislogott; de legalább nem sírt, látszólag nyugodt volt. Én mindezalatt 3szor is elaludtam és ekkor már közel egy órája próbálkoztunk az elalvással. Így hát szerencsét próbálva dobtam magamnak is az ágyra takarót és párnát és lefeküdtünk Lollival az ágyra. Nem volt ellene kifogása, sőt még hozzám is bújt; de az elalvás nem akaródzott neki. Pár perc után megunta és kezdte a szokásos műsort: először Apát kellett behívni, ő is mellénk feküdt. Újabb pár perc próbálkozás után gondolt egyet és kimászott az ágyból, sétált fel-alá a szobájában, ment az ajtó felé, én meg visszaraktam az ágyba. Ez még így ment egy darabig, aztán amikor már idegesííteni kezdett a dolog, megfogtam Lollit és visszatettem a hintába. Ekkor már 22:30(!!) volt. Amíg Apa horkolt Lolli ágyában és Loló meg a hintában csücsült, én kijöttem és gyorsan megágyaztam magunknak is, átöltöztem, elpakoltam a vacsi maradványait a konyhában, a fürdőszobát is lomtalanítottam... Aztán Loló közben már szólongatott, sírdogált hiába volt ekkor már Chris kezében; így hát bementem és átvettem Lollit, aki pár perc után elaludt.
Konkluzió? Nem nagyon tudom. Gondoltam arra is, hogy nem volt eléggé fáradt, de ez lehetetlen, mert ébredése után kimentünk egy picit sétálni, aztán meg jöttek hozzánk Árminék, akik vacsi előtt mentek el. Szóval fáradni, fáradt eleget. Éhes, szomjas nem volt. Nyugi volt, minden a megszokott ütemben és módon ment kivéve a hintázást.
Ja, és reggel 6 után nem sokkal már totyogott is ki a szobájából Most 12:00 van és már alszik kb. 15perce. Szerettem volna felkötni a hátamra, hogy akkor aludjon ott, hátha ezzel is segítem majd az esti elalvást. De bojkottálja most a hordozást. Eddig csak elfutott előlem ha meglátta a hordozót és esetleg sírt is egészen addig amíg fel nem dobtam a hátamra. De most nem! Visított mint a kismalac, kifeszítette magát, nem engedte hogy felkössem. Szóval ez sem jött be. Maradt megint a hinta-verzió, alig 5 perc alatt el is aludt.
Kiváncsian várom az estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése