2010. január 28., csütörtök

Szombati Tancsi



Orsi barátném a múlt héten megsúgta nekem, hogy szombaton ő fogja tartani a babaúszást. Már nagyon régen nem vittük el Lollit, utoljára talán nyáron. Mivel igen csábító volt, hogy Orsi tartja és mivel Chris sem dolgozott, úgy döntöttünk, hogy elvisszük Bogyit megmártózni. Nagyon kiváncsi voltam, hogy fog reagálni rá, mit fog szólni, hisz ennyi kihagyás után az sem lett volna meglepő ha meglátva a nagy medencét, elrohan. Azért igyekezte előre felkészíteni Lollit, mondtam neki hova megyünk, kihez, mit fogunk csinálni. Nagyon tetszett neki, mert a kocsiban végig kántálta, hogy "Ojsi, tancsi!"
Pont azt a csoportot fogtuk ki, amelyikbe elvileg tartoznánk, ha folyamatosan jártunk volna. Jó volt újra látni azokat a babákat, akikkel Lolli elkezdte az úszást. Hihetetlen mennyit fejlődtek úszás terén! Csak ámultam Persze azért a kis Bogyi is nagyon ügyes volt, noha az első merülés után, azt hittem, hogy kimenekül a vízből, de ehelyett csak odabújt Apához, átnyalábolta erősen a nyakát (majd' megfojtva ezáltal) és mondta, hogy "Nem!". Tudomásul vette Apa, így lightosabbra vették az úszást, de az óra közepe táján, mikor újra feloldódott Lolli és már elfelejtette a kezdeti traumát jákos körítés kíséretében újabb merülésnek "esett áldozatául" Lolli. Innentől kezdve bátran lehetett meríteni, nagyon ügyes volt, főleg ennyi kihagyás után. Kicsit fáj a szívem, hogy abbahagytuk, noha nem lenne késő újrakezdeni/folytatni. Viszont a szombat nálunk elég rizikós, hisz Chris az esetek 90%ban dolgozik, én meg ódzkodok terhesen 45percen át áztatni magam. És persze nem utolsó sorban, nagyon felvitték az árakat az usziban (2000Ft/alkalom). De azért majd még alszunk erre a dologra még egyet
Ja, és persze azóta nem telik el úgy nap, hogy ne mesélné el Lolli élményeit az úszásról: "Ojsi, tancsi, babaja, Apa, hajam, zizes, vava" ami nyers fordításban kb. ennyit tesz: Orsi ott volt a vízben a babákkal, együtt pancsiztunk, Apa is ott volt és vizes lett a hajam amikor beleugrottam a vízbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése