2009. december 6., vasárnap

Vissza

Megpróbáltam, de nem megy. Mióta átcuccoltam az oldalt egy másik helyre, azóta egyszerűen nem bírtam rávenni magamat a blogolásra. Hiába a felh.barát felület, nekem nem elég adminbarátOlyan sokszor terveztem, hogy leülök és beszámolók, de csak egyre jobban pörögtek és egyre nehezebben vettem rá magamat a nagy kihagyás miatt. Sajnálom, hogy így történt, nem mások miatt, hanem magam/magunk miatt, hisz annyi minden történik velünk és már azt sem tudom részletesen felidézni, hogy tegnap mivel töltöttük a délelőttöt
Viszont a mait tudom :) Lolli hajnali szokásos korai ébredése (6óra) után megreggeliztünk, felöltöztünk majd elmentünk a boltba nagybevásárolni. 7:45kor már ott voltunk és az üzlet csak 8:00kor nyitott ki. Gyanús is volt nekem az üres parkoló és az 1-2 lézengő ember Sebaj, addig sétáltunk Lollival és tologatta a bevásárló kocsit. Fél óra alatt végeztünk úgy, hogy a játékosztályon még nézelődtünk is és nagy szó, hogy Lolli már csak a végén akart kimászni a bev.kocsiból és olyan nyugodt volt végig. Megfogadtam, hogy ezentúl ha tehetem ilyen korai időpontra teszem a bevásárlást. Majd mikor már végeztünk és aggattam Lollira a ruhákat, észrevettem, hogy a játékbolt előtt állnak a barátnőim és húzzák fel a rácsokat Köszöntünk nekik, majd gyorsan kipakoltuk a kocsiba a holmikat, hogy Lolli játszhasson egy kicsit náluk a játkboltban. Végül 10 órakor jöttünk el, úgyhogy jócskán kijátszotta magát Loló, én meg vettem pár apróságot karácsonyra
Lassan már 2 órája horpaszt. Elfáradt a délelőtti túrában, no meg a főzésben. Igen, mert már olyat is tud Adogatja a krumplit, segít meghámozni, apró darabokra tépkedi a vöröshagyma kérgét (vagy héját?), kever-kavar. Igazi házi asszony. A házi asszonyságon felbuzdulva karácsonyra kapni fog pl. egyfa ruhaszárítót kis csipszekkel. Egyáltalán nem volt drága és masszív is, pedig első ránézésre nem ezt sugallja. Szóval, segítségben nincs hiány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése