2009. október 16., péntek

Maya & Feli

... itt járt nálunk. Csupán félév kellett nekünk hozzá, hogy összehozzuk, de megérte! Maya a félévesek tündére, írtó édes, egy nyekkenés nélkül bírta Lolli szekálásait, az idegen helyet és engem, sőt mosolygott és beszélgetett! Lassan, de biztosan Felit is beszippantja a hordozósdi. Próbáltak Melus jóvoltából egy Hajtka MT és a mi Manducánkat. Szegény még jobban elbizonytalanodott, hogy melyik is legyen, úgyhogy tanácsomra eljön majd akkor hozzánk amikor itt lesznek a többiek(hordozó mamamik) is és talán több szám többet lát elv alapján sikerül majd döntést hoznia melyik hordozóba ruházzon be.
Lolli a végefelé különleges érzelmeket táplált Maya iránt. Ölelte, simizte a pociját, puszilgatta és még akkor sem hátrált meg, amikor Maya viszonzásképp belecsimpaszkodott a hajába. Mire védőfelszerelésbe (sapka) öltöztettem a lányomat, hogy ne kapja el hirtelen a fejét egy-egy puszi után, és készülhessen kép az eseményről, máris nem volt olyan jó móka a puszilósdi, mint a sapka le-föl vétele
Ja, és Feli is tejmentes diétán van, úgyhogy tarolt nála a tegnap sütött tejmentes almás pitém. A receptet Limarától vettem, csak én tej helyett vizet tettem a tésztához és nem volt elég félóra sütés, inkább majd 3szor ennyi. De ez biztosan a 23 éves gázsütőnk hibája Egyébként tényleg nagyon finom lett. Két családnak is vittem belőle ők is bizonygatták, hogy finom lett. Ma meg majd a dédi tesztel. Na, ővé lesz majd az igazi kritika 70x évnyi sütés-főzés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése