2009. szeptember 17., csütörtök

Verejték teszt

Chris is velünk jött, pontosabban ott találkoztunk. A reggeli nagy rohanásban persze itthon maradt a kiskönyv, a TAJ kártya, a beutaló; úgyhogy vissza kellett jönnöm érte. Addig Chris és Lolli a kórházban vártak rám. Még jó, hogy csak 4 utcányira van tőlünk a kórház, így viszonylag gyorsan megpördültem annak ellenére, hogy kifogtam az összes létező pirosatMire beloholtam a gyermek ambulanciára, eltűnt Lolli az apjával együtt Hiába kérdeztem meg minden várakozó szülőt, folyosón futkozó nővért senki sem látta őket. Kezdtem nagyon megijedni, főleg hogy hiába hívtam Krisztiánt telefon. Aztán a 4.hívás után visszahívott... Ekkor már az egyik vizsgálóban voltak, berohantam hozzájuk. Lolli a vizsgáló asztalon állt és csimpaszkodott Chrisbe és a nyusziba, a szemei vérvörösek voltak a sírástól A bal alkarjára volt szíjazva valami korong(?) és ebből állt ki két kanű, amikből pedig valami vezeték jött ki; ezek meg egy gépre voltak csatlakoztatva. Miután levették róla, ugyanerre a helyre tettek egy kis műanyag tölcsért, majd ezt rászijjazták a karjára és kiküldtek minket várakozni a folyosóra. Nagyon nehezen nyugodott meg Lolcsi, el sem engedte az apukáját. Én most nem is kellettem neki, csak Apa foghatta. Gondolom azért is, mert ő volt ott vele a vizsgálat elejétől kezdve, meg mostanában amúgy is nagyon apás. Mindenféle cselbevetésekkel tud csak Chris elszabadulni Lolli "karmai" közül...
Aki a vizsgálatot csinálta azt mondta, hogy ezek az eredmények jók(értékelhetőek), de ált.ban ebből több vizsgálatot is szoktak kérni, hogy 100%osan értékelhető legyen... Jövő héten újra kapunk időpontot és újabb fejezetet nyitunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése