2009. szeptember 21., hétfő

Vasárnapi nap

Reggel Chris-re hagytam Lollit és nekivágtam a győri bababörzének. Egy hatalmas ruhákkal megtömött zacskóval jöttem haza széles vigyorral az arcomon, mert igen olcsón megúsztam

Az egyik szerzemény egy csontvázas rugi


Hazefelé jövet 11:30 körül jobbnak láttam megállni valahol egy pizzáért ebéd gyanánt, mint sem 12:00-ben nekiállni főzni alapanyag nélkül. A pizzéria elől felhívtam Christ, hogy nem sokára otthon vagyok, na meg Lollinak addig legyen szíves adjon ebédet. Kiderült, hogy "elosontak" Márti mamihoz. Hazarendeltem őket, hogy Lollli még időben le tudjon feküdni. Végül annyira be volt pörögve, hogy csak 1/4 3 kor aludt el Alig egy óra alvás után sírva ébredt, noha apukája ott aludt mellette. Jobbnak láttam már nem visszaltatni 4 óra tájékán, mert tartottam az esti nehézkes elalvástól Gyors uzsi után biciklire pattantunk és betekertünk a belvárosba, mert úgy tudtuk ott van egy fagyizó-cukrászda, ahol kpható vizes/tejmentes fagyi. Rosszul tudtuk! Így tovább kerekeztünk és véletlenül egy másik városrész fagyizója előtt megpihentünk. Ha már ott voltunk megkérdeztük, van-e náluk tejmentes fagyi. És volt!!!! 3fajta is: citrom, zöldalma, kóla fagyi, úgyhogy Lolli túlesett első fagyievésén így szeptember derekán. Ja, tölcsért azt előrelátóan vittem magunkkal, jól is tettem, mert tejmentes tölcsérük nem volt. Egyébként írtó édes volt Lolli, ahogy fagyizott. Alig nyalta ki a tölcsérből a nyalatot máris dugta az orrom elé a következő adagért Aztán látott egy kisfiút aki már "szakszerűen" fagyizott és meg próbálta leutánozni, persze csak a levegőbe nyaldosott
Majd tovább kerekeztünk és megálltunk egy játszin, ahol a "kutya se volt", csak annak nyomai Azért maradtunk, mert "szerencsére" a játszi egy eldugott kis zugában volt ez csak fellelhető. Fél8ig ott mulattuk az időt. Félidőben csatlakozott hozzánk egy 15 hónapos kislány a szüleivel. Nagyon kedvesek voltak, mindhárman, hamar megtaláltuk a közös hangot. Sőt, az anyuka olyan kedves volt, hogy felajánlotta ingyen és bérmentve infraszauna használatát a munkahelyén, mert szerinte sokat segíthetne Lolcsi emésztésének javításán.


És akkor pár kép a fagyizásról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése