2009. szeptember 1., kedd

Szobatiszta

Lolli a napokban büszkén szólt nekem, hogy egyedül (miért is ne már megint) ráült a bilire -meglógott pelusozás közben-, miután előbányászta egy eldugott sarokból. Utána vettem észre, hogy van a szőnyegen egy pisitócsa. Ergo, pisitócsa szőnyegre és ő utána ráült a bilire.Számomra ez nagy szó, mert ez azt jelenti, hogy összekapcsolta a kettőt, mármint, hogy pisi&bili. Ja, és közben imitálta hangilag a pisit, "pssssssss". Azóta ez több ízben is előfordult, sőt már volt a bilibe 1-2 csepp is Kaki is volt már a bilibe, igaz a pelus azért rajta volt
Nem is ámulnék-bámulnék, ha részemről ez tudatos dolog lenne. Nem tanítottuk, mondtuk neki, sőt még a mosdóba sem tud bejönni, hogy esetleg látná tőlünk. Májusban vettem elő neki a bilit, amikor a hosszú hétvégén kifogytunk a pelenkából. Gondoltam, hátha... Azóta eldugva porosodott a szoba egyik sarkában, nem mondtam/mutattam neki, hogy mi az. Olvastam, hogy 2 éves korukra érik meg a gyerekek teste, ésagya a szobatisztaságra, éppen ezért nem is terveztem ilyen korán elkezdeni vele a bili próbálgatásást. Úgy képzeltem, hogy majd jövő tavasszal.
Anya tervet, Lolli végez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése