2009. augusztus 24., hétfő

Voltunk esküvőn...

Lolli első esküvője volt, na persze nem az övé, hanem a Mamájáé, aminek lassan már több mint 2 hete. Anyósom kelt egybe élettársával. Nagyon szűk családi és még annál is szűkebb baráti körben zajlott az esemény. 11:30ra kellett menni a házasságkötő terembe, utána pedig anyósomék lakásán volt a "lagzi". Ettünk, ittunk és röhögtünk a rögtönzött esküvői videófilm nézése közben Ezalatt Lolcsi aludt, sajnos csak fél órát. Én voltam a hibás, azt hittem, hogy sír és berobogtam hozzá a szobába, közben meg csak az utcáról hallatszott be egy hiszti...
Lolli és az ara



Mintha minden nap idejárna, úgy vezette be násznépet



Amíg várakoztunk, megnéztük a babákat Lolli legnagyobb örömére

Kékszeműék, akik állandóan hunyorognak egy picike fénytől is


A tortahozó


Teletömtem magamat és csak vigyorogni tudtam





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése