2009. július 29., szerda

Továbblépés a tejallergia kérdésben

Beutalóval a kezemben 2napig próbálkoztam időpontot kérni a gastroenterológiára Lolcsinak. Végül szeptember 17. lett a becses dátumMivel már 10 hete megy Loló hasa, úgy döntöttem embertelen lenne még ennyit várni. Nagyon kedves ismerősöm segítségével e hét kedd 11re módosították az időpontunkat. Szerencsére nem kellett olyan sokat várnunk, legalábbis nem tűnt soknak mert Lolli nagyon-nagyon türelmes volt. Egyébként másfél óra várakozás után bejutottunk a dr.nőhöz. Mindennek a vége az lett, hogy addig nem akarja Lollit tejallergiával kezelni, amíg meg nem bizonyosodik meg arról, hogy minden mást kizárt. Ennek következtében ma reggel vérvételen voltunk és vizelet mintát is kellett vinnünk. Vár még ránk hasi UH, májvizsgálat, három tenyésztés, terhelés.Azt hiszem nem hagytam ki semmit...

A vérvétel nekem meg teljes szívfájdalom volt, még most is képes vagyok bőgni, ha rágondolok. Lepedőbe bugyolálták Lollit, hogy ne tudjon kapálozni, de biztos ami biztos egy nővér "ráfeküdt" és tartotta a fejét, nekem a lábát kellett lefognom, a másik nővér pedig vette a vért a buksijából. Néha meg-megnyugodott Lolli és akkor nem sírt, de ez itt most pont nem volt jó, mert akkor nem tudtak venni tőle vért, így ilyenkor befogták az orrát, hogy sírjon Borzalmas volt! Nagyon nehezen bírtam ki, hogy ne sírjak én is, hogy ne kapjan föl és szorítsam magamhoz!

De persze Lolli egy hős, "igazi erős asszony", ahogy azt a neve is hirdeti

Azt még mindenképpen el akarom mondani, hogy az ápolók, nővérek és mindenki aki a szobában tartózkodott nagyon kedves és segítőkész volt velünk. Még be sem léptünk az ajtón, de már barátkoztak Lollival,
mindenki mosolygott rá,hogy ő is oldódhasson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése