2009. július 20., hétfő

Tejallergia?

Már jó régen nem adtam életjelt magunkról. Hát, most itt vagyok bepótolni ímg Lolli alszik.
Visszatértünk a napi kétszeri alvásra, délelőtt 10től másfél-két órát alszik, délután 15környékén meg egy-másfél órát és este kilenc-negyedtíztől reggel hat-hátig alszik. Mindez azért, mert kiderítettem, hogy (talán) alergiás a tejre. Már 8hete ment a hasa, napi min. 4-5pelust rakott vele tele, de volt, hogy 8at is. Eleinte ráfogtam arra, hogy jön a foga, főleg mert nyügi is volt, keveset aludt napközben, éjjel fel-fel sírt, rossz étvágya volt, viszont hajnalban megivott 2dl babatejet és persze tömködte a kezét a szájába. Mikor megelégeltem, hogy 8hete megy a hasa, felhívtam a doktornőnket, elmondtam a problémánkat és utasítására Normafloret kellett adnom neki. 3napig adtam neki nem túl nagy lelkesedésel, mive ez csak tünetkezelés nem pedig okfejtés. Majd végül nagyon kedves ismerősöm segítségével (aki felhívta az ő doktornőjüket, ő egyből mondta milyen vizsgálatokra küldené Lollit és megemlítette, hogy szerinte tejallergia) felnyílt a szemem és onnantól kezdve nem adtam Lolónak tejterméket kivéve a reggeli babatejet és az esti enni-innivaló tejpépet. Már másnap javult a helyzet: egy kakis pelus, és az sem híg állapotú. Aztán újabb 2 nap múlva megnőtt az alvás igénye is. :) Múlt hét kedden hivatalosak voltunk a 15 hós oltásra és akkor elmondtam a doktronőnek az új felállást és kértem tőle, hogy csináljuk egy tenyésztét. Ezt szerdán délelőtt el is vittük az illetékeseknek. Mára már meglett a nem hivatalos, interneten megtekinthető eredmény, ami negatív lett, tudtuk meg a doktornőtől. Tehát nem vírus, nem baci okozza Loló hasmenését. Viszont már megint ott tartunk, hogy napi 1-2, sőt 3 pelusnyi hasmenés, ráadásul még hígabb, vízszerű. Holnap megyünk az eredményért a doktornőhöz, aki mellékelni fog nekünk egy gastroenterológiai beutalót is.
Talán emlékeztek egy postra, hogy "Büfigondok 9 hónaposan". Már ott is gyanítottam, hogy tejallergiás lehet Lolli, sőt még indur-pindur korában is, hisz nem véletlenül kerestem neki hasfájós tápit és kapta is a NovalacAC. A legjobban az dühít, hogy a doktronő mindahányszor lerázot minket, hogy én vagyok az aggódos anyuka és a babák már csak ilyenek... Még most is, amikor az oltás miatt mentünk hozzá, akkor is mondta, hogy ő nem hiszi, de hogy megnyugodjak ír fel, laktózmentes tápszert és csináltat egy tenyésztést a kérésemre És persze magamra is nagyon-nagyon haragszom, mert tudtam, az ösztöneim súgtak, csak nem voltam hajlandó figyelni rájuk
Laktózintolerancia azt hiszem nem áll fen nálunk, mert akkor minden oké is lenne a Laktózmentes tápszerrel. Szóval én gyanakszom a tejfehérje allergiára ill., másodalgos laktázhiányra. De remélem most már hamar kiderül mi a gond Lolcsival!
Szorítsatok, hogy gyorsan túl legyünk ezen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése