2009. július 6., hétfő

Nyári hétvége part 1.

Chris végre nemet mondott a hétvégi munkát illetően. Ma sokat is gondoltam rá, mert biztos, hogy most azt sem tudja mihez nyúljon a lemaradás miatt.
Pénteken genyó módon visszakunyiztam a kölcsönManducát , mivel eredeti terv szerint kettesben látogattunk volna el Lolóval a Győrköcfesztiválra . Fél 6 körül viharoztam be Lollival a játsziról, hogy még időben elhozhassam a hordozót. A lakásból kifelé menet összefutottunk hazaérkező Apával, aki egy szóval sem említette, hogy a hétvégét itthon tölti és nem a munkahelyén, így hát nem spórolt meg nekünk egy kunyizós utat

Szombaton Lola úgy döntött, hogy 5:30kor felkel és nem alszik vissza. Úgy döntöttem kihagyjuk a 9:30kor kezdődő úszást, mivel garantált lett volna a sírással kombinált nyűglődés és ennek semmi értelme nem lett volna. Ráadásul a hétfőn elvittem magammal gerinctornára és utána pancsiztunk, úgyhogy a heti úszást ezzel le is tudtuk. Arról nem is beszélve, hogy vasárnapra fürdőzést vettünk tervbe.
Magára a kiszemelt programra, a Győrkőc fesztiválra délután mentünk, miután Lolcsi aludt alig 1 órát -továbbra is küzködünk e téren-. Sajnos az áradás miatt kevesebb program volt kisebb helyre tömörítve. Ennek ellenére azért egy kellemes szombat délutáni program volt mindhármunknak.
A fesztiválra a belépő egy kép volt, amin Lollinak kell lennie miközben vigyorog. :) Meg voltam nyugodva, hogy óóó hát nekünk ilyen rengeteg van. Indulás előtt kajtattam kép után és nekünk olyanunk nincs is. A számítógépen több gigányi de két kézzel foghatóegy sem. Persze a nyomtatóban apatron ilyenkor fogy ki, úgyhogy útközben megálltunk egy digitális képelőhívó gépnél. Gondoltam majd ott helyben megkérem Lolót, hogy mosolyogjon és utána kinyomtatjuk. Aha, persze! :) Szerintetek hányadik kattanás után volt egy olyan kép, amire ráfogtuk, hogy mosolyog.



Végül ezt választottuk.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése