2009. június 14., vasárnap

Zajlik az élet kettesben

Továbbra is zajlik körülöttünk az élet, többnyire kettesben vagyunk kénytelenek ezt kiélvezni Lollival. Chris rengeteget dolgozik. Hétköznapokön 5 és 6 között kell és 18óra a legkorábbi (és elég ritka) időpont amikor hazaesik. Ilyenkor gyorsan bekap pár falatot, aztán zúg el a lányával fürdeni amíg én kutyát sétáltatok. Mire beérek már alszik a karjában a lánya és nem bírja letenni, mert látni, érezni akarja, bepótolni az elmaradt órákat. Hétvégén sincs ez sokkal másképp. Szombaton ugyanúgy megy dolgozni, ahonnan "ellóg" egy babaúszás ereéig. A mostani úszáson már megkérdezte egy anyuka tőlem, hogy Ti elváltatok, külön éltek? Tudniillik ilyenkor az uszi vagy a medence előtt találkozunk és ahogy kijönnek a vízből, Chris fut öltözni és vissza dolgozni. Aztán persze esténként meg előveszi a rajzokat, mert azokat csinálnia kell, ha már egyszer megrendelték tőle és ugyanezt teszi hétvégén is. Ha netán mégsem, akkor megy segíteni pincét átalakítani. Ma reggel Lolli nem akarta elengedni őt, erősen csimpaszkodott a nyakába és akárhányszor "elszakítottam" őt Apától, sírva fakadt és addig nem nyugodott meg amíg vissza nem mehetett Apához. Nagy cselek árán tudott csak elindulni Chris. Persze én is kifakadtam és látva ahogy Lolli kimutatja mennyire hiányzik neki az Apukája, én is elbőgtem magamat közben meg bocsánatáért esedeztem, hogy ne haragudjon, csak...
Néha nagyon egyedül tudom magamat érezni, főleg hétvégén. Szó ne essék arról, hogy unatkoznék. Nem, azt nem, mert teendő mindig van, és az egyszemélyes Lolli által kreált színi előadásról nem is beszélve. Csak hát én is abból az embergyurmából vagyok, ami azért néha vágyik társaságra, de legkőképp a társára.
Úgy tűnhet mély depresszióba estem; de mindenkit megnyugtatok, hogy nem! Egyszerűen csak fel kell dolgoznom és elfogadnom, hogy Chris ennyit dolgozik és csak ennyit tud velünk lenni. Igyekszem a másik oldaláról nézni a dolgot, és örülni annak, hogy van munkája, amivel elégedett és szereti is; és hogy a szabad idejét ránk fordítja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése