2009. június 22., hétfő

Meglátogattuk Abát

Mivel Chris iszonyú hajtásban van a munkahelyén a változatosság kedvéért, Lollival vittünk neki ebédet az irodába. Asszonysága megebédelt aztán gyorsan összeciheltem és rohantunk Apához. Mondanom sem kell útközben szidtam mindent és mindenkit, hogy június 22-én ilyen hideg eső van; hát még amikor a parkoló leghátsó, legeldugottabb szegletében találtam parkolóhelyet. Gyerek a jobb karomon, jobb kezemben a kacsa(most nem nyuszi, mert ebédnél Lolli megfojtotta a paradicsomlevesben), jobb kezem mutatóujján a 3fogásos ebéddel megrakott táska fülei, bal vállam és fejem között az esernyő és bal kezemben a slusszkulcs, hogy lezárjam az autót. Ahogy léptem kettőt egy nagy széllökésnek köszönhetően -újonnan beszerzett- esernyő eltörik Autó kinyit újra, esernyő bedob, autó bezár, futás az épületbe. Ilyenkor még a kendő sem segítség, mert mire megkötöm elázik, kölcsön Manducát meg nem akartam kitenni ilyen időnek... Kéne nekem egy sling
Persze, Lolli tarolt az irodában férfiak és nők körében egyaránt. Mást nem is vártam a művésznőtől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése