2009. június 18., csütörtök

A beígért folytatása a "Húsvéti beszámoló, amiből inkább nosztalgia lett és elmélkedés és gondolatmegosztás és érzelgősködés"

Szóval az ajándéknak csak azért nem örültem, mert a Húsvét ne erről szóljon... De ezzel most a téma le is zárva ;) :)

Tehát vasárnap játszi után Chris-szel még "megsétáltattuk" a babakocsiban Lollit, hogy aludjon egyet. Nagyon sokáig sétáltunkmire végre elaludt. Persze már 6óra volt mire elaludt Úgyhogy fájt is a fejem, ha az esti altatásra gondoltam De egész zökkenőmentesen ment.

Húsvét hétfőn pedig elzúgtunk itthonról leginkább azért, hogy ne kelljen pacsuliköntösbe bújnomHelyette viszont kilátogattunk Püspök erdőbe, a játszira. Hát, babának való dolgok nem igazán voltak, de Lolli igen jól feltalálta magát, köszönhetően az aprókavicsos homoknak De, persze ez a túra sem maradhatott kellemetlen szájíz nélkül... Mikor Chris vette ki Lolót az autóból megérkeztünkkor, megbotlott egy bazi nagy sziklában -ami a befűvesített részre parkolók ellen helyeztek ki- amire rá is esett. Hogy Lollit védje, és hogy ő ne essen a kőre inkább eldobta a fűre, mondván "Mert az legalább puhább!" Én úgy áltam ott mint akit hideg vízzel öntöttek le. A gyerek nem mozdult, Apa meg csak fetrengett a fájdalomtól. Azt sem tudtam kihez fussak, szóljak először. Felkaptam Lollit és abban a pillanatban elkezdett sikítva sírni , Apát meg csak hagytam fetrengeni. Szerencsére Lolónak nem lett semmi maradandó sérülése Chris-szel ellentétben, akinek a napokban vált nagyon ijesztővé a nyoma: kb. egy 10-14cm átmérőjű sötétzöld/lila/fekete zúzódása van. Rémisztően néz ki!
Egy Püspök erdeis, anyával hintázós kép:

Aztán amíg Loló aludt sétáltunka belvárosban, elnyaltunk egy fagyit; majd ébredése után beültünk egy vendéglőbe, hogy megmelegítessük Lollici kajáját, mi meg kértünk innivalót. Hát, olyan paraszt volt a pincérgyerek! Negyedórába telt megmelegítenie Lollika ebédjét, teljesen ánézett rajtunk, hiába fogytak el az italaink cseszte elvinni őket és megkérdezni minket kérünk-e még valamit. Majd szóltunk neki, hogy fizetnénk. 4 asztal kapta meg utánunk a számláját. Én teljesen bepöccentem, úgyhogy letettük az asztalra a pénzt és eljöttünk. Pfh:S Hát, igen mi csak csoró vndégek voltunk akik bébiételt akartak csak melegíteni... Mindegy is
Aztán hazafelé még megálltunk a Rózsák terén mégegyet játszizni.

Szóval, szerintem Lolónak nagyon jólt teltek az ünnepek, jövőre majd már lesz nyuszis dizájn is itthon. Becsszó'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése