2009. március 4., szerda

Tegnap délután már elkezdtem írni egy bejegyzést, de persze hogy Tündérlány felébredt. Aztán este meg Chrisnek építési táblát kellett tervezni meg vmi tervrajzokat módosítani, úgyhogy jól ki lettem túrva este a gép elől. Ráadásul, mivel megkívántam a palacsintát vacsira /tudom-tudom, hízlal/ még a Született feleségekről is lemaradtam , pedig ezt a részét pont nem láttam mert amikor tavaly leadták, pont akkor jött haza Chris Írországból Biztos a sors akarta így, legalábbis ezzel vígasztalom magam
Nos, tegnapelőtt már elég enyhének éreztem az időt ahhoz, hogy kendőzzünk este Lollival. Nekem elég volt egy vastagabb pulcsi meg egy széldzseki és Lollit sem kellett annyira bebugyolálni. Szóval kutyasétáltatás kendőben! Úgy élveztem, már úgy hiányzott. Főleg, hogy Lolli utálja a babakocsit /pedig 3 különböző típusú, fajtájú is van/, és mindig mintha a fogamat húzták volna amikor sétálni indultam vele, mert szinte mindig az lett a vége, hogy egyik kezemben a gyerek, aki állandóan csúszik ki a kezemből, mert én marha olya overált vettem neki, aminek tök csúszós anyaga van; a másik kezemmel meg tolom a babakocsit, és ha szerencsém volt még a kutya is velünk sétált akit navigálnom is kellett. Szóval ennek remélem vége és hurrá itt a jó idő, éljen a kendő! :) Így a sétát persze Lolka is élvezte. Direkt olyan helyeken sétáltunk ahol szinte biztos hogy fellelhető más kutyabarát is kedvencével. És igen! A lányom zseni! :) Kitűnően lihegett /"kutya-babajel"/ mikor meglátott egy-egy kutyát. Ja, és mellesleg megjegyzem, ha, könyvben, TVben, újságban lát kutyát vagy plüsst akkor is liheg. Olyan büszke vagyok rá! Babajelekből már tudja a kuyajelét, a világos/fény jelét, a Fordulj meg! jelét, pápát inteni.
Visszatérve... Jól is jött tegnap, hogy hétfőn már leteszteltük a kendőzést, mert Apa tegnap este fél9kor ért csak haza, úgyhogy mindenképpen nekünk kellett kivinni a kutyát. Mivel Apa sokáig dolgozott így teljesen rám hárult most minden esti tennivaló, na jó mintha máskor nem Igazából "csak" Lolli megfürdetése volt a "plusz feladat". De örültem mert délután már 5kor felébredt így előrenyugtázhattam a könnyű elalvást. Csak tudnám, miért nem tanulok ezekből az előre nyugtázásokból ha Lolliról van szó Persze, hogy meglátta esti-tápszerivás közben, ahogy Apa beoson szerény hajlékunkba. Na, innentől kezdve a hullafáradt gyerek teljesen felpörgött, úgyhogy 22:00 óra volt mire elaludt végre
Ja, és képzeljétek 2 napja "magára hagytuk Lollit", és mi átköltöztünk próbaidőre a nappaliba, mert gyanús volt nekem, hogy mindig akkortájt ébred meg Lolli mikor Apa ébresztője szól. Eredmény: tegnapelőtt egyszer sem ébredt meg, tegnap meg 5kor felsírt, de mire kikászálódtam az ágyból hogy átmenjek hozzá, már csend volt, úgyhogy be se mentem hozzá. Legközelebb már csak akkor hallottam amikor átjött reggel és az arcomba harsogott Édes ébresztés! Szóval ha még 1-2 nap múlva is ez lesz a helyzet akkor Lollinak külön szoba és visszakobozzuk tőle az ágyunkat és megpróbálom megbarátkoztatni őt a kiságyával.
Pár képet még csatolok az elmúlt napokról aztán megyek:

Jött minket ébreszteni.












Ezen látszik az álla alatt a híres csibegatya, ami nélkül egy tapottat sem lép Lolli, még kendőzni is csak csibegatyával lehet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése