2009. május 8., péntek

Reggeli pakolás

Mivel Loló reggeli után rongyolt játszani, én kihasználva a helyzetet ideültem a gép elé -ha már Apa úgyis bekebelezi esténként az újonnan kapott ház-tervrajz megrendelések miatt.
Alig, hogy betöltött a gép, persze hogy Bogyi is előtermett a nagy játszásból. Új tudománya: fiók kihúz, ráállni, felmászni a székre, onnan meg az asztalra. A képen az első fázis látható. Kéretik fiókzárat beszerezni!







Aztán elment felfedező körútra, azaz szétrámolni a lakást.

Így kezdődött---------------------------->











És így folytatódott---------------------->

Gyanús volt nekem, ezért meg
lestem. Ízig-vérig nő, ugyanis én nem vagyok az a nyakláncos fajta, már hónapok óta nemviseltem nyakláncot.








Majd folytatta a konyha szétrámolásával, aztán persze a szobáját sem hagyhatta makulátlan állapotban.
Most meg itt halandzsázik mellettem telefonnal a kezében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése