2009. március 15., vasárnap

Már megint hiába sztrájkoltam, hogy ide kerülhessek a gép elé. Chrisnek megint rajzolnia kellett, meg most még melóba is magával vitte a gépet. Bár ha itthon hagyta volna, se lettem volna előbbre Lolli nappali 2szer félórás alvásai miatt De jelentem, úgy tűnik, hogy ez már megint a múlté. Attört az egyszerre elinduló felső 4fogacskából 2,a másik 2 pedig már csak napok kérdése Szülinapján már 6foggal fog futni a tortájához. Igen, futni, mert ő már nagyon profin lépegett. Olyannyira, hogy a héten cipőt fogunk neki venni.
Csütörtökön voltunk Meliéknél. Mondanom sem kell, hogy persze hogy akkor eredt neki az eső amikor elindultunk Lolkával Meli elé a Postához. Persze mire odértünk, mire behúzódhattunk volna az épületbe,elállt és kisütött a nap Én bőrig áztam, Bogyit meg megvédte az esővédő -ami elszakadt 8 használat után-. Meli mondta, hogy jövő héten amikor nővérünk, Petra jön haza, mennek nőgyógyihoz; már kaptak is időpontot. Persze, rólam már megint megfeledkeztek jellemző... Pedig ugye aktuális lenne, mivel már egy éve szültem. Hát ezen felbuzdulva másnap, pénteken délelőtt berobogtam Lolcsival időpontot kunyizni. Karomba vettem Lollit és bőszen magyaráztam, hogy nem tud ki vigyázni rá, úgyhogy a nővéreimmel kell jönnöm mindenképp nőgyógyászhoz, mert csak így tudom megoldani a felvigyázást Kihasználtam, hogy van gyerekem Mindezek eredménye képp, csütörtökön 11re megyek nővéreimmel.
Miután hazajöttünk, Lollit leraktam a nappaliban játszani amíg én gyors' megebédeltem és előkészítettem neki is a terepet az ebédhez. Hát, mire bementem hozzá aranyom elaldut a nagy játékban. Leráncigálta egy párnát a kanapéról és arra fekődt rá pihegni












Imádom
Aztán délután meg felvettük anyósomat, Márti mamit és mentünk Árkdába Chrisnek ajándékot venni lévén hogy névnapja van/volt/. Persze, hogy nem tudtam elmenni kedvenc üzleteim mellett, pontosabban ahol a legédibb babaruhákat szoktam látni és hát igen venni mindenféle lelkiismeretfurdallással De mentségemre szóljon, hogy mindig vagyis általában csak a kifutó, leárazott rucikat szoktam megvenni Képet majd későb mutatok róluk, addig szóban: 2harisnyát, 2 rövidujjú bodyt vettem a C&Aban, Zaraban pár felsőt és a H&Mben 3dbos bodycsomagot.
Aztán, csak hogy kerek legyen ez a nap is. Mikor befejeztük a vásárlást és felmentünk az autóhoz, egyik pillanatról a másikra olyan jégeső lett, hogy amíg beraktam a babakocsit és Lollit az autóba, úgy eláztam, hogy csavarni lehetett a nadrágomból a vizet és még a vízlepergetős kabátom is átázaott helyenként Mielőtt még hazaértünk Lolli kiterült az autóban. No para! Be babakocsiba, be a lakásba és folytatta az alvás még jó egy órán keresztül Én meg nyugodtan pakolászhattam a vásárlás után és csomagolhattam Apa ajándékát
Most először, tegnap kihagytuk az uszit, mivel sűrű lett volna a szombati program és nem mellesleg azért is, mert a számunkra kevésbé szimpatikus oktató volt a soros Chris már "lelépett" itthonról 6kor mert át kellett vennie az őrtől a telepet, hogy aztán elkezdhessék felhúzni a falakat. Én meg összepakoltam Lolcsit aztán vittem Chris után, hogy bemehessek a városba. Terveimmel ellentétben csak a bababörzén /ahol már megint nem tudtam ott hagyni pár ruhácskát/ voltam , meg bementem az angolba /ahol magamat is megajándékoztam 3felsővel/ ha már arra jártam, aztán a végén meg a Regioba a félretett játékokért amit Lolli kap majd szülinapjára Márti mamitól /dömper homokozó szettel+kosárlabdás fürdőjáték+fa építőkocka+ fürdőjáték:műanyag formabedobó kishajó/. Aztán meg rongyoltam vissza Győrújfalura. Ekkor már 11:30 volt. Mivel Lolli még nem aludt, ezért bedobtam gyors' a babakocsiba aztán elmentünk sétálni
A bal oldali képen látszik, hogy merre sétáltam Lollival, csodaszép volt, kár hogy nem adja vissza a telefonnal készített kép, meg hozzá a madarak, fák hangja... Ilyen helyen akarok élni! Régebben, sőt nem is annyira régen még irtóztam attól hogy Győrön kivül éljünk. De most már... Ha Lolli nem lenne, már akkor sem vágynék arra hogy a vároban éljek. Igazából Szabadhegyről bejutni a belvárosba töb idő mint Győrújfaluról.
Na, a jobb oldali képen meg a távolban, a tó mögött látszik az építkezés.












Sajna nem tudtuk bevárni Apát mert tovább kellett dolgozniuk mint azt előzőleg/14:00/ mondta , úgyhogy miután Lolli már unta magát és megette a bulláta készletünket, elmentünk Márti mamihoz. Nem sokkal utánunk úgy rá másfél-két órára rá Apa is megjött, úgyhogy le is mentünk 3an sétálni és történelmi pillanat is volt. Először hintázott Lolli egyedül Sikongatással és röhögéssel fejezte ki tetszését













Felébredt Bogyika, úgyhogy megyünk ebédelni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése