2009. május 27., szerda

Kár-kár

A kocsifeltörés történetét is leírom, mivel Lollit is kár érte.
Csütörtökről péntekre virradó hajnali 3kor kopogtatott a 2.emeleti szomszédunk. Hívta Krisztiánt, hogy osonjanak ki a házából, hogy tetten érjék a rablókat, akik közül éppen az egyiknek a fél teste lógott ki az autónkból, a másikuk őrt állt a motorháztetőnél, míg megint másikuk várta őket az alsó parkolóban egy járó motorú gépkocsiban. A tettenérés kudarcba fulladt, mivel elzúgtak amint zajt hallottak.
A kocsink zárrendszerét tönkre vágták, majd próbálkoztak a vezető ülésnél lévő ablak kifeszegetésével, végül a megoldás az anyós ülésnél leledző ablak betörése volt. Elvitték a rádiót, Lolli utazó panda maciját és keménylapú hajtogatós könyvét, valamint a napellenzőre tépőzárazott CDtárunkat. Most már nem vagyok olyan feldúlt, felháborodott és mérges, mint akkor, de még mindig nagyon bánt a dolog. Ráadásul annyira balfékek voltak, hogy a rádió paneléből benntört egy darab, tehát effektíve használhatatlan a szerzemányük.
Hozzátartozik még a történethez, hogy az eset előtt pár nappal, egyik este észre vettem konyhába menet, hogy ott elfelejtettünk besötétíteni. Mielőtt leengedtem volna a redőnyt, kinyitottam az ablakot szellőztetni egyet. Egyszer csak valami árny félét láttam, de gondoltam magamban, hogy biztos csak képzelődök. Kisvártatva lépéseket hallottam. Na, ekkor már futottam be alvóChrishez, hogy jöjjön gyorsan. Mire Chris is kinézett az ablakon akkor már a fickó a kapubejáratnál volt. Mivel itt van felszerelve mozgásérzékelős lámpa és Chris meglátta őt, elosont.
Szerintünk felmérték a terepet...
A káresemény miatt ugrott a pénteki kozmetikushoz menésem, pedig utoljár amég pocakosan voltam ilyes' helyen... Miután a felvigyázó anyóssal megbeszéltem, hogy nem viszem őrzésre Lollit, abban maradtunk, hogy ő azért majd átjön és kiviszi játszira Lolát. Nagyon örültem, mert már lelki szemeim előtt lebegett, hogy végre kipucolhatom a fürdőt meg WC-t (igen, élet aprő örömei kisgyerek mellett). Aztán anyósom felhívott várható érkezése előtt 20 perccel, hogy mégsem tud jönni.

Ez volt az én péntek 13.-m idén :) Most már csak nevetek rajta ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése