2009. április 10., péntek

Az első

Na, jó amíg Lolli alszik belekezdek hogy is volt :)
Csütörtökön délután Apa sietett haza melóból így 6után valamivel hazaért és futotunk boltba bevásárolni. Ennek köszönhetáen péntek délelőttre Lollinak és nekem már csak a husikat kellett megvennünk és 1-2 elfeledett dolgot :) Na, és be kellett mennünk a játékboltba unokahuginak és anyubarátjaunokájának valami apróságot venni, hogy ne érezzék magukat rosszul amikor Loló majd bontogat. Igen ám! De mi hiába voltunk firssek és gyorsak, ha a játékbolt csak 10kor nyit!!! áááá Úgyhogy addig ott szambáztam a plazaban a gyerekkel brrrrr és közben imádkoztam a húsokért, hogy ne döglődjenek meg az autó csomagtartójában.
11felé neki is állhatam végre a tortáknak és a főzésnek. Lollit megkíséreltem egyedül hagyni a szobában. És úgy imádom! :) Annyira tudta, hogy most hagynia kell engem mert fontos dolgot csinálok, hogy játszott egyedül 2órán keresztül. Sőt, utána még el is altatta magát. Felmászott az ágyra, levette a zokniját és aludt :)
Úgyhogy igen könnyű dolgo
m volt így, hála Lollinak :) Koradéutánra már kész volt az egiyk fő étel, a másik fortyogott, a torták pedig a hűtőben dermedtek :) Még rendet is tudtam csinálni a lakásban.











Mivel szabad volt így a délutánunk, a változatosság kedvéért játszira mentünk.
Aztán este még maradtak apró simítások mint terítő vasalás, amit Chris magára vállalt :) És mivel szombat reggel még
babauszira is hivatalosak voltunk, én semmi tennivlót nem akartam hagyni, kivéve partydíszítést :)













Szombat reggel ébresztenem kellett Lolót, hogy időben odaérjünk az úszásra. Gyors tejciivás után neki is indultunk. Félúton megklrdeztem Christől elrakta-e a bérletet. Hát, nem. Szombati úszás törölve.Helyette leparkoltunk és elsétáltunk kedvencpékségünkbe és megvettük ott a kenyeret az ebédhez :)





13óra felé már mindenki itt volt így végre teletölthettem az akkor már oly üres pocakomat
Romok eltakarítása után jöhettek a torták, amíg a népes család kipihente a nappaliban az ebédsokkot :) Mikor tortaforma csatját kinyitottam én sírva fakadtam Anyukám próbált vígasztalni, de menthetetlen voltam. Anny
ira fullos tortát akartam, hogy a sok gyümölcs léeresztése miatt nem tudott megdermedni. A teríték villáit lecseréltem kanalakra. Miután túltettem magam ezen a traumán, betereltem mindenkit a konyhába, felkaptam Lollit és mentünk gyertyát fújni utánuk.

























A na
gy tortakanalazás után az ajándékbontás színtere pedig ismét a nappali lett. Rengeteg játékot kapott Lolli Másnap elpakoltam őket és 2naponta egy újat veszek elő neki. Így igazán értékeli őket, nem veszik el a rengetegben :)
A lufikat én hajtogattam, csakhogy dicsekedhessek egy kicsit :)
A best of ajándék egy plüss nyúl anyutól/Mariann mamitól. Végre le tudtuk cserélni a "csibegatyát". Hátránya, hogy moshatatlan, mivel Lolli el nem engedné egy percre sem. Anyunak már beadtuk az igényünket egy pótnyúlra

Majd ha lesz időm lefotózgatom az ajándékait és feltöltöm mutatóba őket. Szinte mindegyik telitalálat volt, mert imádja őket Loló :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése