2009. március 27., péntek

Nos, kettőnk közül talán engem tapos jobban a sárba ez a betegség. Lollinak tegnap este már kitörő jókedve volt. Ha megnézted a videót, pánikra semmi ok, jót kacagtunk a borulás után ;) Leginkább Lolli. Olyannyira jókedve volt, hogy 22:00 csukta le a szemeit. Pörgött ezerrel, futott(!) a hálózsákjában. Elképesztő volt, hogy mit bohóckodott este. Éjjel egyszer sem ébredt meg, viszont 6órakor már ébresztett minket. Aminek kivételesen Apa nagyon örült ugyanis elaludt, 5kor már fel kellett volna kelnie. Én csak magamra húztam a takarót, mert már tudtam előre, hogy nyügis napnak nézünk elébe ennyi alvás után. Sejtéseim beigazolódtak kendőbe kötöttem 8kor, így furikáztuk körbe-körbe a lakást míg nem fél9kor kidőlt aranyom. Most itt alszik tátott szájjal Imádom! :)




Tegnap egy kicsit kimentünk levegőzni,miután erőt vettem magamon. De még épp időben, mert alighogy beértünk eleredt az eső. Utálom!!! Jó időt akarok, most!





Aztán Lolli megengedte hogy ideüljek kicsit a gép elé, így fórumokat, babablogokat olvasgattam. Aztán mélységesen felhábortóvideót néztem a hordozásról. Az RTLklub reggeli adásában volt. Elképedve néztem a videót! A nő baromságot, baromság után mondott: nyáron max. kenguru jöhet szóba, a kendő 1kg is lehet (kérdem én a háti hordozó hány kiló?), aztán úgy kötöte fel a kendőt, hogy ágyékkötőnek(Zituci) is beillett volna, na és a legnagyobb szakértelemmel hangoztatta, hogy kifelé hordozni már 3 hónapos kortól lehet. Micsoda???? "Kifele ne!" Most nem részletezném miért ne, inkább olvassátok el a mamami cikkét (katt ide). De nem csak a nő volt felháborító, hanem a műsorvezetők is (Stohl+Steve), akik végig röhögték az egészet. Majd a kötözés végén mit lát az ember: egy ligő-logó babát, aki ott lóg, akit semmi nem tart, aki majdnem kiesik a kendőből. Persze a kengurut és a háti hordozót agyon dícsérte a nő(megértem 2szer, 3szor annyiba kerülnek, mint egy kendő). Szóval, aki kicsit is elgondolkodott azon, hogy estleg kendőben hordozza a babajá, totálisan elijesztették tőle. Még mindig fortyogok, mert ez vérlázító!!!!!Hogy hívhatnak meg ilyen "szakértőt", akinek fingja sincs igazábóla hordozásról és téves információkkal látja el az embereket?!?!?!
Végszóra fel is ébredt a tündérem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése