2009. március 2., hétfő

Ismét hétfő, ismét eltelt egy hét, ismét kezdődik egy új...
Szombat este szerencsére csendes felvigyázás volt Lolli esetében, mélyen szundított még távol voltunk. A buli egész jól sikerült, bár lehetett volna jobb is. Valahogy nem volt az a fergeteges, felszabadult jókedv bármennyire is szerettük volna. De majd a jövőben rákontrázunk egy spontán bulival, hisz általában azok jobban szoktak sikerülni, mint az előre betervezettek, legalábbis az én tapasztalataimszerint. Íme egy kép az estéről:
3 óra körül már itthon voltunk. Chris annyira kipurcant, hogy elaludt a nappaliban a kanapén, így csak én csatlakoztam Lollihoz. 5körül megébredt, de szerencsére elég volt annyit tennem, hogy magamhoz húztam, a kezébe adtam a csibegatyáját, az ő saját bejáratú duduját és aludt is. Aztán 7után valamivel felébredt én persze lapítottam tovább, amíg ő lemászott az ágyról, majd kiosont a szobából át Apához. Végre ejtőzhettem egy kicsit, mert Apa megetette, átöltöztek Lollival, úgyhogy én csak 9kor másztam ki az ágyból :D Hurrá! :) Cserébe viszont délelőtt meg Apa dőlt le Lollival, úgyhogy mindenki boldog volt. :)
Aztán nagy nehezen összeszedtünk magunkat ebéd után és elmentünk bevásorlni, de annyira topák voltunk, hogy igazából semmit nem vettünk az elköltött 6000Ft ellenére. Szóval ma nincs ebéd sem, mert tényleg nem vettünk semmit :) Megnyugtatásul közlöm Lollinak persze van ebédje, mi meg majd vacsira eszünk ebédet:) Viszont Lolli legalább jól mulatott bevásrlás közben, hisz előtte és utána is meglátogattuk barátnőinket a Regioban és jól kijátszotta magát Lolka. Csúszdázott, nyomkodott minden zenélőt, kipróbálta a járássegítőket vagyis inkább száguldott velük, ugrált a bevásárlókocsiban, megsimizte a plüssöket, labdázott; szóval szinte felért egy játszóházzal :) Ezek után meglátogattuk Márti mamit. Úgy terveztem, hogy odérünk és le is fektetem Lollit, mert már a bevásárlás végn nyüglődött. De hát "Anya tervez, Lolli végez". Hatalmas játszás után, már amikor kimerültségében sírt, akkor volt hajlandó csak aludni fél6 után. Mondanom sem kell, persze hogy így csak este10kor csukódtak le a szemei. Viszont fél7 körül megébredt Apa ébresztője miatt, úgyhogy a vége kendőzés lett, mert ahogy ágyatért a teste a kishölgynek sírni is kezdett, pedig ez a letevés olyan hogy együtt fekszek vele, tehát a karomban van... Elég csúnyán tudtam felkötni szegénykémet, de mentségemre legyen monda, hogy alvás közben kötöttem fel úgy, hogy meg sem ébredt rá.
Ígyfestett alvás közben és így ébredés után. :)














Nem emlékszem, hogy említettem-e már, hogy milyen kis pakolóművész már Lolli. Ím', tessék, képekkel alátámasztva:












Remélem látja mindenki ezt az örömöt a kis buráján, szemétturkálás közben. Az élet apró örömei :)
Megyek, mert hamarosan ébred és addig még el akar indítani egy adag mosást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése