2009. február 28., szombat

Nos, hiába terveztem én el, hogy jövök és rendszeresen beszámolok. Persze, hogy ilyenkor romlik el a gép, meg ilyenkor szemétkedik a szolgáltató... De mindegy, mert most már vagyunk megint :)
Ma szombat van. Ha szombat, akkor babauszi. Végre megint kedvenc oktatónk volt. Lolli megint hozta a fomráját, remekelt. Annyira édes! Mindenkivel ismerkedik, beszélget, kacag, sikongat. Ma ő volt a "próbababa", ő mutatta be a gyakorlatokat a többieknek, mert ő már annyira profi :P Hát, igen, az én lányom :)
A mai napot kettesben töltjük Lolóval, mivel Apa pincerenoválásban segédkezik. Le kell fárasztanom Lollit, hogy este könnyen és hamar elaludjon és lehetőleg reggelig, mivel este megyünk Lívi barátnőm szülinapját ünnepelni. Bár, hozzáteszem, hogy 3-4napja Lollika felkel, igaz csak egyszer, enni. Pedig "Szép Álmokat!" tápszert eszik este, de úgy látszik neki még ez sem elég:) Szerintem most sokat nyúlt, mert hirtelen 68ból átugrottunk a 74es ruhaméretbe. Viszont van egy H&M-s fehér melegítője amit születése óta hord /62es/. Ez még mindig jó rá és igen szeretjük, mert jó kis ruganyos anyaga van és könnyű belebújtatni a hurka kezeit:) Apropó, öltözködés: már egyre többet segédkezik. Harisnya, nadrág felvétnél nyújtja felváltva(!) a lábait; bodyból, pulcsiból, polóból kibújik (feltartja a kezeit, aztán meg ő egyedül lehúzza a kis fejéről. Olyan ügyes!
Napról-napra többet tud én meg csak ámulok és bámulok:) Babajelekből már teljesen profi a kutyajelelése-> kutyát lát, liheg annak rendje és módja szerint. Tegnap voltunk Meliéknél/nagynéni/ és ott a hatalmas Igor kutyi kicsit megijesztette Lollit. Édesem annyira megijedt, hogy sírva fakadt. Hát igen, a mi kis westienk után tényeg ijesztő lehet ahogy Igor nagy testű kutya belecsahol az arcába.
Visszetérve, hogy mennyi mindent tud... Már előszeretettel dugdos kisebb tárgyakat nagyobb tárgyakba. És, jajj majd elfelejtettem a legnagyobbat bejelenteni: a múlt hétvégén Apontból/Apa/ Bpontba/Anya/ 10 lépést megtéve jutott el!!! :) Talán a tortájához már ő maga fog egyedül "odaszaladni" :)
A haja pedig már olyan hosszú, hogy csat ékesíti a kis buráját :) Írtó cuki vele.
Minden nap legalább 1órát, ha nem többet "lógunk" az ablakba és ismerősnek, ismeretlennek integet, sikongat; közbe-közbe beiktatva a redőny leengedését. Igen, mert ő már olyat is tud:)
Közeleg az első szülinap. Már megvettem egy építő-húzogatható kisvonatot, megrendeltem a Liberoklubtól a Clemmy építőjátékot és a Regiotól egy baby távirányítós autót Apa kedvéért :)
De ami nekem a legjobban tetszett, azt a csodasuli honlapján láttam:


Amúgy még van pár kiszemelt ötlet:

Ja, és még tőlünk kapni fog bukósisakot, hiszen közeleg a tavasz, azaz a biringázás ideje, amit mondanom sem kell, hogy mennyire várunk már!
Legyen is ez a végszó holnapig! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése